حمایت دولت از احداث پارک متانول در پارسیان

وزیر نفت در حاشیه سفر به بندرعباس گفت: از احداث پارک متانول در پارسیان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین امضای تفاهم نامه توسعه میدان گازی کیش که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: امروز هم از نظر فنی و هم از نظر تغییری که در مدل توسعه ایجاد شده است، اتفاق مبارکی رخ داده چرا که بر اساس مدل تقاضا و نیاز صنعت در حال توسعه صنعت نفت هستیم.

وی افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی و شخص دکتر اوجی به دنبال پیشرفت توام با عدالتِ مدنظر رهبر معظم انقلاب است چرا که در این دولت پروژه‌های توسعه ای و پروژه‌های مردم محور را همزمان می‌بینیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به ناترازی متانول در کشور گفت: پروژه احداث پارک متانول پارسیان در حال آماده‌سازی است و با آغاز این پروژه می‌توانیم متانول مازاد خود را به محصولات مختلف که کشور و صنعت نیاز دارد تبدیل کنیم.

همچنین در ادامه این نشست جواد اوجی وزیر نفت با بیان اینکه در آئین انعقاد قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاریِ فاز اول توسعه و تولید میدان بزرگ گازی کیش، اظهار کرد: ۴۴ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و صنعت نفت ایران در هیچ زمانی به اندازه و شدت امروز تحریم نبوده است و فشار تحریم‌ها بر صنعت نفت ایران از دوران ترامپ نیز بیشتر شده است.

وی تاکیدکرد : با احداث پارک متانول در پارسیان موافق هستیم و از آن حمایت می‌کنیم، تلاش خواهیم کرد تا موانع پیش روی برداشته و سرمایه گذار جذب شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =