دانش‌آموزان قمی باز هم مسموم شدند/ جزئیات بیشتر...

ایسنا نوشت: امروز ۱۷ بهمن‌ماه جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) در محله ۳۰ متری کیوانفر برای پیگیری وضعیت سلامت فرزندانشان که گویا دچار علائم مسمومیت شده‌اند در مقابل این واحد آموزشی حضور پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های مردمی صبح امروز ۱۷ بهمن‌ماه جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) در محله ۳۰ متری کیوانفر برای پیگیری وضعیت سلامت فرزندانشان که گویا دچار علائم مسمومیت شده‌اند در مقابل این واحد آموزشی حضور پیدا کرده‌اند.

با اعلام صداوسیمای جمهوری اسلامی و به گزارش ایسنا، آمبولانس‌های اورژانس برای رسیدگی به وضعیت دانش آموزان نیز مقابل این مدرسه حاضر شده اند.

دانش‌آموزان قمی باز هم مسموم شدند/ جزئیات بیشتر...

لازم به ذکر است، این حادثه در مدارس قرائتی پردیسان، میثم در منطقه سالاریه و دو مدرسه طاها و امامی رخ داده بود که طبق گفته مسئولین طی بررسی‌های تخصصی توسط آتش نشانی و مرکز بهداشت استان در ۴ مدرسه هیچ نوع آلودگی شناسایی نشده و تنها در مدرسه دخترانه امامی بدلیل نقص در سیستم گرمایشی ۳ دانش آموز بدلیل مسمومیت با منوکسیدکربن به بیمارستان اعزام شده اند.

همچنین اعلام شد بنابر اعلام متخصصان اورژانس ۱۸ دانش آموزان مدرسه دخترانه میثم‌تمار قم بدلیل عدم مدیریت مناسب شرایط دچار اضطراب شده اند و از ۳ مدرسه دیگر هم هیچ دانش آموزی به بیمارستان اعزام نشدند.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱ ۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =