آشنایی با چاپ برچسب اموال و لیبل pvc چاپ سروش

کیفیت چاپ و جنس ماده‌ای که برچسب بر روی آن چاپ می‌شود اهمیت بالایی در وضوح و همچنین ماندگاری لیبل اموال دارد.

بنابراین بهتر است برای چاپ چنین برچسب‌هایی به مراکز و مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید. چاپ سروش همواره در تلاش است با به کارگیری کادر مجرب، ایده‌های جدید و خلاقانه را در سفارشات خود به کار گیرد. با مراجعه به این مرکز به عنوان فعالترین مرکز چاپ برچسب اموال در تهران می‌توانید از خدمات ارزشمند مجموعه چاپ سروش مانند؛ ضمانت برچسب و ارائه خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

برچسب اموال

ویژگی‌های برچسب اموال

برچسب‌های تولید شده توسط چاپ سروش همگی از مواد درجه یک و باکیفیت تولید می‌شوند. به همین دلیل دارای مقاومت بالا بوده و دچار رنگ پریدگی و زردی نمی‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این برچسب‌ها می‌توان به خاصیت انعطاف‌پذیری این محصولات اشاره کرد. به دلیل انعطاف بالا، برچسب‌های اموال دچار شکستگی و یا خرد شدن نمی‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های لیبل اموال می‌توان به خاصیت ضدآب این محصول اشاره نمود. این ویژگی سبب می‌شود تا آب و انواع محلول‌ها قابلیت نفوذ در لیبل اموال را نداشته باشند. این خاصیت به خصوص در لوازمی که در محیط‌های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار حائز اهمیت است.

چسبندگی بالا یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های برچسب اموال تولید شده در چاپ سروش است. این برچسب به دلیل استفاده از چسب محکم و مقاوم در پشت آن، پس از نصب به هیچ عنوان از تجهیزات و اموال جدا نمی‌شود. این خاصیت باعث می‌شود تا اموال شرکت غیر قابل سرقت بوده و در صورت دزدیده شدن، به سهولت پیدا شوند.

کاربرد برچسب اموال

برچسب‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند علاوه بر شماره‌گذاری اموال، کاربردهای دیگری نیز دارند. از این برچسب‌ها می‌توان در قطعات و کالاهای تولیدی نیز استفاده کرد. برچسب‌های اموال به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در انواع محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویژگی سبب شده است تا لیبل اموال در محصولاتی که به طور دائم در معرض تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت قرار دارند نیز به کار گرفته شود. از لیبل اموال می‌توان علاوه بر موارد یاد شده، به عنوان برچسب‌های امنیتی و یا برچسب‌های پلمپ، برچسب معرفی کالا، برچسب ضمانت و ... نیز استفاده کرد.

برچسب اموال بارکددار

یکی از اصلی‌ترین خدمات مجموعه چاپ سروش، تولید برچسب اموال بارکددار است. استفاده از این برچسب بر روی اموال یک شرکت باعث می‌شود تا تمامی اموال به وسیله بارکدخوان قابل شناسایی باشند. این ویژگی اهمیت بسیاری در حفظ امنیت اموال در اتوماسیون‌های اداری دارد.

لیبل pvc

آشنایی با چاپ برچسب اموال و لیبل pvc چاپ سروش

لیبل ها از مواد مختلفی مانند کاغذ، پلاستیک، آلومینیوم و... تولید می شوند. به عنوان مثال لیبل پی وی سی شفاف یک حالت ترنسپرنت و شفاف دارد، به طوری که وقتی لیبل PVC روی سطح مورد نظر شما قرار بگیرد، سطح مورد نظر شما مشخص می شود و رنگ پس زمینه را به خود می گیرد.

لیبل ها شناسه ی محصولات و خدمات شما بوده و حاوی اطلاعاتی هستند که با انتخاب صحیح نوع لیبل، چاپ مناسب و جذاب، باعث ایجاد وجه تمایز نسبت به محصولات مشابه و رقبا شده و در نتیجه جذب سهم بیشتری از بازار را امکان پذیر می کند. علاوه بر این لیبل ها کاربردهای گسترده ای دارند؛ مانند کنترل اموال، کاربرد در پلمپ محصولات،گارانتی و... . با توجه به شرایط محیطی و هدف استفاده، انتخاب نوع لیبل گام مهمی است. ارائه مشاوره تخصصی در خصوص انتحاب بهترین و مناسب ترین انواع لیبل، برچسب و چاپ و نیز آنچه که لازم است قبل از سفارش بدانید.

متریال لیبل پی وی سی

لیبل پی وی سی شفاف یا برچسب ضد آب از ماده اولیه پلی پرو پیلن (پلاستیک) تولید می شود که مدل های مختلفی دارد؛ لیبل ضد آب بر خلاف جنس کاغذ خاصیت کشسانی دارد و به راحتی قابل پاره شدن نیست ، در برابر حرارت تا ۸۰ درجه سانتیگراد و مایعاتی مانند الکل و مواد شوینده مقاوم است.

جوهرهایی که در ساخت چاپ لیبل شیشه ای استفاده می‌شوند، مرغوب بوده و در مکان‌هایی که در معرض نور قرار می‌گیرند، مقاومت می‌کنند. برچسب پی وی سی شفاف یک حالت ترنسپرنت و شفاف دارد، به طوری که وقتی لیبل پی وی سی روی سطح مورد نظر شما قرار بگیرد سطح مورد نظر شما مشخص می شود و رنگ پس زمینه را به خود میگیرد.

منبع : چاپ سروش

https://soroushprint.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =