۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
این فیلم به جشنواره فجر می‌رسد؟

مهر نوشت: فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» که بنابر اطلاع‌رسانی بنیاد فارابی از امروز در جدول اکران‌های مردمی جشنواره قرار گرفته است، به سانس‌های اولیه نمی‌رسد.

فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از مهمترین فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی به حساب می‌آید که در بخش سودای سیمرغ چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است اما طولانی شدن مراحل تولید آن رسیدن به‌موقعش به اکران‌های مردمی را با اما و اگرهایی مواجه کرده است.

بنیاد سینمایی فارابی امروز در خبری عنوان کرد اولین اکران مردمی «گل‌های باوارده» در سانس اول در ساعت ۱۴:۳۰ در پردیس کورش در نظر گرفته شده بعد از آن این فیلم قرار است در سانس ساعت ۱۵ در سینماهای شهرک، آزادی، تماشا، تیراژه ۲، کورش، مگامال و هدیش مال روی پرده برود اما هنوز دی‌سی‌پی «گل‌های باوارده» به سینماها نرسیده است.

فیلم «گل‌های باوارده» با نام قبلی «پالایشگاه» روایتی از وضعیت مهندسی نفت در جریان جنگ تحمیلی دارد و به دلیل پست‌پرداکشن سنگین هنوز نسخه نهایی آن آماده اکران نشده است.

بلیت‌فروشی برای اکران این فیلم در سانس‌های اعلام‌شده صورت گرفته است اما در صورت نرسیدن فیلم به سانس‌های اعلامی فیلم دیگری برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

طبق جدول سینمای رسانه قرار بود فیلم تازه مهرداد خوشبخت در سانس دوم امروز در پردیس سینمایی ملت روی پرده برود و باید دید تیم تولید این فیلم می‌توانند تا ساعت ۱۹ امروز نسخه نهایی را به این پردیس برسانند یا جدول اکران سینمای رسانه هم امروز دستخوش تغییر خواهد شد.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =