«خط و نشان» فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا / دفاع از «تلاش دولت خدمتگذار»

ایرنا نوشت: سردار تنگسیری سه‌شنبه در مراسم سالروز عملیات والفجر هشت در اروندکنار گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش اجازه تعرض به آب‌های کشور را نمی‌دهد.

وی افزود: شناورها و تجهیزات دفاعی مختلف همانند شناور شهید سلیمانی را با اتکا به نیروهای متخصص داخلی و با کمک از دانش بنیان‌ها و بدون کمک مستشاران نظامی طراحی و می‌سازیم و افتخار می‌کنیم که به نقطه ای رسیدیم که همه شناورها و امکانات نیروی دریایی سپاه را در داخل می‌سازیم.

سردار تنگسیری اقتدار کشور را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست گفت: امنیت و اقتدار ما مرهون خون شهدا است که باعث شدند امروز ایران یکپارچه و متحد باشد و پیام شهدای جنگ تحمیلی حفظ دستاوردهای آنان است.

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و نباید گوش به بوق‌های باطل آنها بسپاریم. دولت خدمتگذار در حال تلاش برای به حداقل رساند به مشکلات مردم است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ۶ هزار شهید شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از عشایر مرزنشین به عنوان نخستین نگهبانان مرزهای کشور یاد کرد و افزود: در جنگ تحمیلی عشایر شجاعانه مهمات را برای عملیات‌های مختلف با شناورها و لنج های خود جابجا کردند و باعث خلق حماسه‌های ماندگار شدند.

وی ضمن نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت گفت: این عملیات با شناسایی پیچید و جابجایی زیاد نیرو و تجهیزات به عنوان طولانی‌ترین نبرد با دشمن بعثی بود که باعث حیرت کارگزاران نظامی جهان شده است

سردار پاسدار تنگسیری افزود: عملیات والفجر هشت یکی از موفق‌ترین نبردهای اطلاعات بود که در آن نیرویی دریایی عراق کارایی خود را از دست داد و بزرگترین پایگاه موشکی دشمن از کار افتاد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728818

برچسب‌ها