طبق «نظرخواهی‌ها»، مردم به «اصل نظام دینی و صلابت رهبری» اعتقاد دارند / بانک جهانی، رتبه «قدرت خرید» ایرانیان را ۲۱ در میان ۲۴۰ کشور اعلام کرده

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز با بیان اینکه امنیت اسرائیل برای آمریکا مهم و در اولویت است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که منطقه غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کنند، اما جبهه مقاومت اجازه این نقشه را نداد.

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی سپاه کربلا، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این مطلب که در نظرخواهی‌ها آمده است که مردم به اصل نظام دینی و صلابت رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند، گفت: مردم عامل انسجام و وحدت ایران را رهبری می‌دانند.

حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز در جشن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن که در سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به دشمنی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران لیبرال دموکراسی آمریکا را با چالش مواجه کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به عوامل شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: هدایت‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب، همراهی نکردن مردم و جدا کردن صف خود از صف اغتشاش و امنیت از مهم‌ترین عوامل شکست دشمنان بود.

سعیدی با تصریح بر اینکه مردم، دست دشمن را در این اغتشاش دیدند، افزود: مردم مخالف تجزیه طلبی هستند چرا که مردم ایران یکپارچه را میخواهند و به دنبال امنیت و آرامش هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان این مطلب که در نظرخواهی‌ها آمده است که مردم به اصل نظام دینی و صلابت رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند، گفت: مردم عامل انسجام و وحدت ایران را رهبری میدانند برای همین دشمن به دنبال ضربه زدن به ولایت است.

سعیدی با بیان اینکه امسال بانک جهانی اعلام کرده است که قدرت خرید مردم ایران از بین ۲۴۰ کشور رتبه ۲۱ است، افزود: دشمنان دست از سر نظام اسلامی بر نمی‌دارند و در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در جامعه است.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1729655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =