اولین سفر از دور چهارم سفرهای استانی فردا آغاز می شود.

ایسنا در این باره نوشت: استاندار اردبیل گفت: رییس‌جمهور صبح چهارشنبه به همراه اعضای هیات دولت وارد فرودگاه اردبیل خواهد شد.

سیدحسین صابری در جلسه شورای اداری استان اردبیل که به منظور هماهنگی سفر چهارم هیات دولت به استان تشکیل شد، با اعلام این خبر گفت: طبق تأکید رییس‌جمهور دور چهارم سفرها ترکیبی از برنامه‌های دوره‌های قبلی است که بیشتر جنبه مردمی خواهد داشت و مردم می‌توانند با مراجعه به ستادهای 30 گانه تشکیل یافته در مرکز استان و مراکز همه شهرستان‌ها و یا با مراجعه به سامانه سامد مسائل و مشکلاتشان را با ما درمیان گذاشته و پاسخ دریافت کنند.

مدیر کل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه گفت: سرکشی به روستاها و بخش‌ها از برجستگی‌های مهم دور چهارم سفرها خواهد بود.

عادل محمدیان همچنین افزود: در چهارمین دوره از سفرهای استانی که به تصمیم شخص احمدی‌ن‍ژاد از روز چهارشنبه از استان اردبیل آغاز می‌شود رییس‌جمهور به تمام شهرستان‌های این استان سفر خواهد کرد.

مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: در مرکز استان ستادی متمرکز دایر خواهد شد و همه مسوولان و مدیران دولتی در آن عضو خواهند بود و در شهرستان‌ها نیز ستادها تشکیل خواهند شد که مسئولیت آنها مانند گذشته بر عهده فرمانداران است و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دایر می‌شوند.

محمدیان با اشاره به اینکه در دور قبلی سفر هیات دولت به استان اردبیل 28 هزار مورد مراجعه رو در رو علاوه بر نامه‌های مردمی انجام شده بود، خاطرنشان کرد: در این دور از سفر تمام معاونین تام‌الاختیار همه وزیران کابینه از روز چهارشنبه در اردبیل و شهرستان‌های این استان مستقر می‌شوند تا برخی از کاستی‌ها و کمبودها و نیز کارهای مربوط به مصوبه‌های دوره‌های قبلی که انجام نشده‌اند را پیگیری کنند.

135 مصوبه دولت اجرایی نشده است

مهر نوشت:

استاندار اردبیل با بیان اینکه این استان از فردا میزبان هیئت دولت است، گفت: در سفر چهارم هیئت دولت رئیس جمهور کشورمان به همراه 10 تن از وزیران کابینه در تمام شهرستانهای استان اردبیل حضور خواهند یافت.

سید حسین صابری از دایر شدن 30 ستاد رسیدگی به شکایات و خواسته های مردم خبر داد و تصریح کرد: این ستادها به صورت متمرکز در سطح شهرستانها نیز ایجاد می شود و مردم می توانند خواسته ها و مشکلات خود را در میان بگذارند. 

135 مصوبه سفرهای هیئت دولت به اردبیل نیاز به اجرا دارد
وی همچنین با تشریح میزان مصوبات سه سفر قبل رئیس جمهور به اردبیل اظهار داشت: از مجموع 587 مصوبه از مصوبات سه دورهقبلی هیئت دولت به این استان تاکنون 135 مصوبه اجرا نشده است. 

استاندار اردبیل عنوان کرد: در سفر اول که در سال 85 صورت گرفت از 194 مصوبه تصویب شده 167 مورد به طور کامل به بهره برداری رسیده و 19 مصوبه در حال اجرا است. 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =