باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

هاشمی استاندار سمنان گفت در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها باید به استان سمنان توجهی ویژه‌ای شده و لازم است تا شاهد یک تحول در این زمینه باشیم، چرا که به‌واسطه وسعت و گستردگی استان سمنان، باید نگاه مسئولان به این استان، نگاه ملی و کشوری باشد.

به گزارش خلرگزاری خبرآنلاین استان سمنان آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان در حسینیه امام خمینی(ره) سمنان با حضور جمع کثیری از مسئولین دستگاههای اجرایی و امنیتی و فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد که مهمترین گفته های سخنرانان این برنامه به شرح زیر می باشد

***استاندار سمنان :رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان نیازمند توجه ویژه است

استاندار سمنان با اشاره به عبور سالانه بیش از ۱۵ میلیون زائر حرم مطهر رضوی از جاده‌های این استان، رفع نقاط حادثه‌خیز در استان سمنان را خواستار شد و گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان نیازمند توجه ویژه است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه سمنان دارای یکی از طولانی‌ترین مسیر و محورهای مواصلاتی در بین استان‌های کشور است، اظهار داشت: سالانه 15 میلیون زائر از محورهای استان سمنان به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دورترین پاسگاه انتظامی در استان سمنان بیش از 560 کیلومتر با مرکز این استان فاصله دارد، تصریح کرد: بنابراین نیاز است تا در ایجاد زیرساخت‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز توجه ویژه شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس اعلام پلیس‌راه، تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در استان سمنان مربوط به سال گذشته بیش از 300 نفر بود، عنوان کرد: عمده این فوتی‌ها از زائران امام هشتم هستند و رفع نقاط حادثه‌خیز در استان سمنان در واقع خدمت به زائران حرم مطهر رضوی در سراسر کشور است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین دستاورد نظام اسلامی ایران امنیت است، به امنیت موجود در استان سمنان در اغتشاشات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر علی‌رغم اینکه استان سمنان، یکی از استان‌های پهناور ایران بوده و از همه قومیت‌ها و حتی اتباع در این استان حضور دارند؛ مردم بصیر این استان با اغتشاشگران همراهی نکردند و البته با تلاش‌های حافظان امنیت به‌ویژه پرسنل خدوم فراجا در استان سمنان، شاهد کمترین حوادث و ناامنی در این استان بوده‌ایم.

هاشمی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: با حضور گسترده مردم دسیسه و توطئه دشمن نقشه بر آب شد و امپراتور رسانه‌ای غرب باید وجدان داشته باشد و واقعیت موجود در کف جامعه را منعکس کند و نباید چشم بر واقعیات ببندد.

وی با بیان اینکه مردم آرمان‌های انقلاب اسلامی نظام شهدا و رهبری را دوست دارند، خاطرنشان کرد: مردم هر زمان که نیاز بود ندای رهبری را لبیک گفتند و در صحنه حضور یافتند از این‌ رو همه مسئولان باید خادم مردم باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نیروهای مسلح کشور، کسب دستاوردهای بی‌شمار معنوی است تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فرمانده کل قوا، معنویت و همچنین اتحاد و همدلی، وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح تمام دنیا است.

هاشمی با اشاره به اینکه این آیین صرفاً تکریم و معارفه نیست، بلکه تجلیل از انسانی متواضع همراه با اقتدار و خادم مردم است، درباره فرمانده سابق انتظامی استان سمنان گفت: اخلاق‌مداری، فروتنی و شایستگی سردار حسنی زبانزد مردم و مسئولان استان بوده و هست.

باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

***جانشین فراجا: استان سمنان استان سمنان و دارای کمترین جرایم است

وی با بیان اینکه استان سمنان استان سمنان و دارای کمترین جرایم است، گفت: این مهم به خاطر این است که مردم فهیم و سیر داشته و انسجام و وحدت نیز بین مسئولان وجود دارد

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه دشمنان ایران دچار خطای محاسباتی شده‌اند، گفت: امروز ایران اسلامی شکست‌ناپذیر است.

سردار قاسم رضایی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به ما عزت و حیثیت داد و بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت‌فقیه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز با پرچم ولایت‌فقیه تعریف دارد و ولایت‌فقیه یعنی ولایت ائمه معصومین و پیامبران و اگر به گفته سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ایران امروز حرم الله است به‌ واسطه ولایت‌فقیه است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و توطئه و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

رضایی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تمامی محاسبات مالی و دشمنان با خون ساعت است تصریح کرد: مردم به تبعیت از ولایت‌فقیه تمام معادلات دشمنان را به هم ریختند و امروز ایران شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه شعاع انقلاب اسلامی امروز بسیار فراتر از مرزهای جغرافیایی است و جغرافیایی محدود را نمی‌شناسد، اظهار داشت: امروز شعاع انقلاب در آمریکا اروپا و آسیا و کشورهای پیرامونی مشاهده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروزی تفکر و یک نور است عنوان کرد: مردم علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان در سالروز پیروزی انقلاب به میدان آمدند.

رضایی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه دشمنان خیلی دقیق است، اما محاسبات آنها اشتباه است، چرا که روح حاکم بر جامعه دین اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب و روحیه انقلابی در ایران اسلامی زنده است و این را دشمن نمی‌تواند در محاسبات خود لحاظ کند، گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر هر کس در هر مسئولیتی و وضعیتی است وظیفه‌اش را انجام دهد، این مهم بسترساز ظهور است.

رضایی با تأکید بر اینکه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان برنامه‌های خود را در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح این استان، محقق کند؛ از سرهنگ موقوفه‌ای، خواست تا اقدامات روبه‌جلو و مؤثر و قابل توجه در راستای حفظ امنیت پایدار در این استان انجام دهد.

باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

***سرهنگ جلیل موقوفه‌ای :برخورد پلیس استان سمنان با اراذل "قاطعانه" خواهد بود

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در نخستین سخنان خود به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان پس از معرفی به این سمت، اظهار داشت: استفاده از مدیران توانمند و خلاق، مبارزه جدی با سوداگران مرگ و کمک به ساماندهی معتادان متجاهر از جمله مواردی است که به صورت جدی مدنظر فراجا در استان سمنان خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم برخورد قاطعانه با اراذل و مخلان امنیت جامعه به عنوان اولویت‌های پلیس تصریح کرد: امنیت محله‌محور و برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت به صورت جدی در دستور کار است.

فرمانده جدید انتظامی استان سمنان استفاده از علوم شناختی و همچنین استفاده از مهارت‌های کارکنان پلیس را از دیگر موارد مدنظر در دوره مدیریتی جدید در فراجای این استان برشمرد و از شورای تأمین و سپاه و بسیج این استان خواست تا پلیس را در اجرای این مأموریت‌ها یاری دهند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا امنیت مطلوب موجود در استان سمنان بیش از گذشته جاری و ساری شود؛ بر لزوم همکاری و تعامل پلیس با سازمان‌ها و نهادهای دولتی تأکید کرد.

وی با اشاره به دستور 10 ماده‌ای سردار رادان و تأکید بر لزوم مقابله با سرقت در این فرمان 10 ماده‌ای از اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با سرقت در استان سمنان خبر داد.

فرمانده جدید انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: با یک برنامه‌ریزی مدون و شناخت از محیط پیرامون اقدامات مطلوبی را در راستای حفظ و ارتقای امنیت استان سمنان رقم خواهیم زد.

باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

سردار حسنی:امنیت در استان سمنان "مناسب" و "پایدار" است

فرمانده سابق انتظامی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است گفت: امنیت خوبی در استان سمنان حاکم است و همه شرایط موجود به خاطر همدلی موجود در استان است.

سردار عبدالله حسنی مردم استان سمنان را مردمی نجیب، با اخلاق، متدین و قانونمند دانست و با بیان اینکه همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان استان موجب شد تا توفیقات فراوانی در زمینه تأمین امنیت پایدار در این استان حاصل شود، افزود: خوشبختانه با همدلی و همراهی اعضای شورای تأمین شاهد امنیت پایدار در استان هستیم.

وی با بیان اینکه‌ در تمامی اقدامات انتظامی استان، همواره از حمایت ستاد فراجا در کشور برخوردار بوده‌ایم خاطرنشان کرد: خوشبختانه 164 واحد مسکونی ویژه پرسنل فراجا در استان سمنان در حال ساخت است که امیدوارم در دوره جدید روند احداث این واحدها تسریع شود.

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار عبدالله حسنی به‌عنوان فرمانده سابق انتظامی استان سمنان، با اهدای حکم سردار رادان از سوی سردار رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کشور، سرهنگ موقوفه‌ای به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.

باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

درحاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان

بوسه سردار حسنی بر دستان همسر؛ به پاس مجاهدت های ۳۷ ساله در کنار ایشان

باید نگاه مسئولان به استان سمنان ، نگاه ملی و کشوری باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1730813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =