سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری نوشت:

مدیر دوره بین المللی آموزش سولیداریتی مربیگری پیست وجاده، از حضور یکی از برترین مدرسان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در ایران خبر داد.
نوید کثیریان مدیر دوره بین المللی آموزش سولیداریتی مربیگری پیست و جاده با بیان این مطلب افزود: دوره آموزش سولیداریتی مربیگری پیست و جاده با حضور پروفسور "رابرت دیوسون" از بریتانیا، از تاریخ 11 الی 21 مهرماه در بخش های تئوری ( سالن جلسات هتل المپیک) و عملی در دو بخش پیست( پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی) و جاده ( دور مجموعه ورزشی آزادی) برگزار می شود.
وی افزود: سهمیه هر استان برای برگزاری این دوره آموزشی، یک متقاضی است که پس از ارزیابی نفرات براساس فاکتورهایی از جمله؛ دارا بودن مدرک مربیگری، سابقه مربیگری، مدرک تحصیلی و آشنایی با زبان انگلیسی در نهایت حداکثر 25 متقاضی برای حضور در این دوره انتخاب می شوند.
مدیر دوره بین المللی آموزش سولیداریتی مربیگری پیست و جاده درباره دوره گذشته این کلاس تصریح کرد: در سال 2008 یک دوره مربیگری مشابه زیر نظر" اتحادیه جهانی دوچرخه سواری" و با حضور "رنه ونزل" از انگلیس به عنوان مدرس در جزیره کیش برگزار شد.
کثیریان تاکید کرد: براساس قوانین اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) ، افرادی که در دوره آموزشی جزیره کیش حضور داشتند، در این دوره حق شرکت نخواهند داشت.
وی درباره مدرس دوره سولیداریتی مربیگری پیست و جاده یاد آور شد: پروفسور "رابرت دیوسون "یکی از فیزیولوژیست های تمرینی شناخته شده در سطح جهان است و بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این دوره را دارد، شهرت وی در بررسی فاکتورهای موثر در عملکرد دوچرخه سواری است.
کثیریان گفت: پروفسور دیویسون علاوه بر آنکه در زمینه تمرین و فعالیت فیزیکی برای بهبود سلامت و کیفیت زندگی عموم مردم است و به عنوان ویراستار در مجله علمی (Sports Sciences) نیز فعالیت دارد.
وی افزود: این مدرس دوره سولیداریتی مربیگری پیست و جاده بیش از 50 مقاله علمی و چندین کتاب را به نگارش در آورده است و در حال حاضر در ژورنال های مختلف از جمله (Sports Sciences) و (Science and Medicine) و غیره به عنوان داور فعالیت می کند.
مدیر دوره بین المللی آموزش سولیداریتی مربیگری پیست و جاده گفت: پیش از این وی استاد و خزانه دار افتخاری" سازمان ورزش و علوم تمرینی " بریتانیا و همچنین دستیار رئیس بخش تحقیق در "دانشکده بهداشت و علوم اجتماعی دانشگاه" Napier) ) "آیزنبورگ" بوده است. وی همچنین در دوران فعالیت اش به عنوان دوچرخه سوار 10 مدال مختلف ( 6طلا، 2 نقره و 2 برنز) در مسابقات مختلف قهرمانی کشور" اسکاتلند" به دست آورده است.
کثیریان خاطرنشان کرد: پروفسور" رابرت دیوسون" مدرس سازمان معتبر(British Cycling) است و در سطح بازی های المیپک نیز سابقه مربیگری دارد.
مدیر دوره بین المللی آموزش سولیداریتی مربیگری پیست و جاده در پایان تصریح کرد : فدراسیون دوچرخه سواری به منظور کسب بهترین خروجی از این دوره آموزشی، تلاش کرده تا با انتخاب بهترین نفرات به عنوان شرکت کننده در این دوره و با بهره گیری از نیروی جوانی و تجربه آنان، زمینه ساز پیشرفت قابل توجهی در بعد مربیگری و در نتیجه افزایش سطح فعالیت در رشته دوچرخه سواری پیست و جاده در استان های مختلف کشور باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =