برنامه‌ریزی «سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس» برای «ربودن عناصر ضدانقلاب ایرانی» مقیم این کشور / رسانه شورای عالی امنیت ملی هشدار داد

نورنیوز نوشت: دولت انگلیس در چارچوب اجرای طرحی مخفی، به‌دنبال زمینه‌سازی برای متهم کردن ایران به دست داشتن در حوادثی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضدانقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

دولت انگلیس در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود ضمن فضاسازی‌های هدایت شده رسانه‌ای، به‌دنبال متهم‌سازی نهادها و افراد وابسته به جمهوری اسلامی ایران به استفاده از شبکه‌های فعال در زمینه جنایت‌های سازمان یافته به منظور ربایش یا حذف عناصر ضدانقلاب در این کشور است.

زمینه‌سازی رسانه‌ای این طرح، مشخصا از سوی روزنامه «تایمز» در حال پیگیری است.

این روزنامه که ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انگلیس دارد تاکنون چند گزارش ویژه در این خصوص تهیه و منتشر کرده که آخرین مورد آن روز هفدهم بهمن‌ماه بوده است.

روزنامه تایمز یکی از سردمداران خط‌دهی به مقامات انگلیس و اروپا در موضوع تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بوده است.

در این رابطه طی روزهای گذشته پلیس انگلیس با هدف تحت تاثیر قرار دادن ایرانیان مقیم این کشور و فعال نمودن غیر مستقیم آنها در ترویج و تبلیغ این خبر کذب، چند نفر از عناصر ضدانقلاب فعال در این کشور را احضار و در این خصوص به آنها هشدار داده است.

چندی قبل نیز رئیس سرویس اطلاعات داخلی انگلیس بدون اینکه هیچ مدرکی ارایه کند مدعی شد؛ ماموران جمهوری اسلامی ایران قصد داشته‌اند ده نفر از عناصر ضد انقلاب را که در انگلیس حضور دارند ربوده و به ایران منتقل کنند!

پیگیری این طرح از سوی دولت انگلیس ضمن آنکه اقدامی در چارچوب سیاست جاری این کشور در زمینه ایران‌هراسی است، زمینه‌سازی برای افزایش تبلیغات منفی علیه کشورمان به بهانه بروز حوادث مختلفی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضد انقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

طراحی و پیاده‌سازی این خط جدید تبلیغاتی در شرایطی که رسانه‌های فارسی‌زبان لندنی پس از توقف کامل اعتراضات خیابانی ماه‌های گذشته در ایران، در شرایط کاملا انفعالی با بحران سوژه مواجه شده‌اند می‌تواند نقش تنفس مصنوعی به آنان را نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =