جلسه  اضطراری مدیریت بحران دراستان چهارمحال وبختیاری تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران اضطراری استان در پی بارش سنگین برف با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل مدیریت بحران و تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در محل استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، در این نشست که با حضور استاندار برگزارگردید آخرین وضعیت استان در خصوص نحوه خدمات‌رسانی به مردم و چگونگی تردد در محورهای ارتباطی از سوی مدیران دستگاه های خدمات رسان ارائه شد.

در این نشست همچنین با نظارت استاندار، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و توزیع نیروی انسانی برای تسریع در امر خدمات رسانی به مردم استان برنامه ریزی شد.

بارش‌ برف ناشی از سامانه بارشی اخیر از روز یکشنبه در استان آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. این سامانه تاکنون در ایستگاه چلگرد حدود 2 متر و نیم برف به همراه داشته است و در دیگر نقاط استان بارش قابل توجهی به ثبت رسیده است.

استاندار روز گذشته به شهرستان بروجن سفر کرد و نحوه خدمات رسانی در گردنه سخت گذر و ترانزیتی گوشنگلی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه نیز به برخی نقاط دیگر استان سفر می‌کند و مشکلات و چالش های این مناطق را از نزدیک بررسی کی کند تا در راستای رفع آن با مدیران اجرایی و دستگاه‌های خدمات رسان برنامه ریزی و اقدام شود.

بارش سنگین برف اگرچه تردد در محورهای ارتباطی این استان را کند و لغزنده کرده است اما با تلاش راهداران به جز گردنه های برف‌گیر کوهرنگ که به سبب سقوط بهمن مسدود شده، تردد در دیگر محورها برقرار است .

طی این مدت امدادگران هلال احمر به بیش از سه هزار نفر در استان امدادرسانی کردند.

توصیه می شود تا مسافران تا اطلاع بعدی از سفر به این استان و تردد در محورهای مواصلاتی آن از جمله شهرستان کوهرنگ خودداری و در صورت ضرورت تردد، رانندگان خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهیز کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =