کدام چهره‌ها به زلزله‌زدگان ترکیه کمک کردند؟

در زلزله وحشتناک اخیر ترکیه و سوریه که کشته و مجروحان بسیاری از خود به‌ جا گذاشته است، بازیگران، خوانندگان و همچنین اسطوره‌های اپرا به این فاجعه واکنش نشان داده‌اند و هر کدام به‌طریقی به مردم صدمه‌دیده کمک کردند.

نادیا زکالوند: بیشتر این مشاهیر دنیای هنر، همچون راسل کرو و آنتونیوباندراس، از میلیون‌ها طرفدار خود خواستند تا کمک‌های مالی خود را به این مناطق ارسال کنند.

همچنین اورلاندو بلوم، بازیگر بریتانیایی، از طرفدارهای خود خواست تا کمک‌های خود را برای قربانیان زلزله ترکیه و سوریه به سازمان یونیسف ارسال کنند.

یوسف اسلام، با نام مستعار «کت استیون»، هم با به اشتراک گذاشت آیه‌ای از قرآن «نجات یک نفر از مرگ، زندگی‌بخشی به همه مردم» است، در توییتر از طرفداران خود خواست به کمک زلزله‌زدگان بیایند.

دوآ لیپا، خواننده آلبانیایی-بریتانیایی هم ۹۰ میلیون نفر از طرفدارهای خود را برای کمک به زلزله‌زدگان تشویق کرد.

همچنین مشاهیر کره‌ای هم هزاران دلار از حساب‌های شخصی خود که برای امور خیریه اختصاص داده بودند برای زلزله‌زدگان ترکیه ارسال کردند.

این سلبریتی‌ها تنها چند نمونه از افراد مشهوری بودند که به زلزله ترکیه و سوریه واکنش نشان داده و از طرفداران خود خواستند در برابر قربانیان این زلزله بی‌تفاوت باقی نمانند و هر کمکی از دست‌شان برمی‌آید انجام دهند.

منبع: aa.com.tr

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =