افتتاح دومین خانه محیط زیست درچهارمحال وبختیاری

دومین خانه محیط زیست به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دراستان افتتاح گردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دومین خانه محیط زیست استان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مشارکت دانش‌آموزان دبستانی، با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در مرکز کانون شماره ۳ شهرکرد افتتاح و فعالیت‌های خلاقانه و هنری-محیط‌زیستی به نمایش گذاشته شد.

سعید یوسف پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان با حضور در آیین افتتاح این مراسم گفت: آموزش‌های پایه‌ای در سنین کودکی می‌تواند با تغییر نگرش افراد به رفتار تبدیل شود.

به گفته وی : ایجاد رفتار محیط‌زیستی در کودکان با استفاده از ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و … کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بزرگ آینده، در محیط زیست شود.

حجت الله اسمند رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با اشاره به همکاری‌های مشترک کانون و محیط‌زیست، از اعلام رسمی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان خانه‌ای برای توجه ویژه به محیط زیست استقبال کرد و گفت: همه افراد جامعه بایستی در حفاظت محیط زیست مشارکت کنند و آن را به گردن یک سازمان، یک نهاد و یا یک فرد نیندازند.

در این مراسم از سه نفر از اعضای فعال مرکز تقدیر شد و فعالیت‌های هنری خلاقانه محیط‌زیستی کانون، در قالب نمایشگاه، در معرض دید قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =