معرفی جامع انواع توری فلزی در بازار ایران

در این مقاله به معرفی انواع توری می پردازیم

در این مقاله با انواع توری در بازار آشنا می شویم. تا انتها مقاله با ما همراه باشید تا انواع توری را بررسی کنیم.

توری پلاستیکی

توری پلاستیکی در وزن، اندازه چشمه و ضخامت های مختلفی تولید می شود. قیمت توری پلاستیکی با توجه به این موارد متفاوت است.

این نوع توری در طی فرایند بافندگی تولید می‌شوند. در طی تولید توری پلاستیکی، افزودنی‌هایی استفاده می شود که سبب ایجاد تثبیت کنندگی این توری در برابر تخریب نور ماورا بنفش می‌شود.

توری حصاری

به طور کلی توری حصاری با نام هایی از جمله فنس توری دربین مردم شناخته شده است.‌ برای حصار کشی دور باغ از توری حصاری پلاستیکی استفاده می شود. به دلیل مقاومت بالای این توری در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد و قیمت توری حصاری ارزان، توری حصاری در مقایسه با انواع دیگر، محبوبیت خاصی در بین مردم برای حصار کشی دارد.

توری حصاری از جنس های مختلفی چون؛ فولاد، گالوانیزه، گالوانیزه با روکش pvc موجود است.

معرفی جامع انواع توری فلزی در بازار ایران

توری پرسی

توری پرسی که با نام توری مشبک نیز شناخته می شود، از مفتول های آهن سیاه، فولاد ضد زنگ و گالوانیزه بافته شده و به دو صورت مشبک و موج دار طراحی شده است.

توری مشبک به دلیل کیفیت ساخت، قیمت مناسب و تنوع بالا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله این موارد استفاده از آن در ساخت فضاهای مسقف، قفس حیوانات، اطراف باغ و املاک، ریل حرکت مواد غذایی در شرکت های مواد غذایی و معادن و نانوایی‌ها است. ضمن اینکه توری پرسی از جنس گالوانیزه که قابلیت ضد زنگ دارد در صنایع پتروشیمی، کارخانه ذغال سنگ و صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.

توری جوشی

توری جوشی که با نام مش جوشی هم شناخته می‌شود، توسط جوشکاری و سایز چشمه‌ها تولید می‌ شود.این نوع توری در صنعت ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارد و برای تولید آن از مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه استفاده می‌کنند.

صنایع آهن آصف یکی از تولیدکنندگان به نام و با سابقه درخشان در این صنعت است که شما می‌توانید انواع توری پلاستیکی و... را به طور مستقیم از آن تهیه کنید.

معرفی جامع انواع توری فلزی در بازار ایران

توری مرغی

توری مرغی، نوعی از توری مفتولی موجود در بازار است که کاربردهای مختلفی همانند حصارکشی برای لانه‌ی حیوانات و مراقبت از گیاهان و... دارد.

در طی فرایند تولید توری پلاستیکی هرچه اندازه چشمه توری بیشتر شود، ضخامت توری بالا رفته و باعث مقاومت بیشتر در توری مرغی پلاستیکی خواهد شد.

تولید این توری به روش گالوانیزه‌ی گرم، از کیفیت خوبی برخوردار است و استحکام بالاتری نسبت به روش سرد دارد. توری مرغی گالوانیزه‌ی گرم در ایران نیز تولید می‌شود؛ در حالی که توری مرغی گالوانیزه‌ی سرد، کالای وارداتی ساخت کشور چین است و نسبت به نوع ایرانی خود، از وزن و کیفیت پایین‌تری برخوردار است.

در هنگام خرید این توری باید به جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن توجه کنید. زیرا در برخی موارد در طی فرایند تولید این محصول، از مواد بازیافتی استفاده می‌کنند که باعث کاهش مقاومت توری خواهد شد.

برای خرید توری مرغی با کیفیت و مقاومت عالی به مجموعه آهن اصف در بازار بزرگ آهن تهران مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت این مجموعه خریدهای مورد نظر خودتان را با خیال راحت انجام دهید.

معرفی جامع انواع توری فلزی در بازار ایران

توری سرندی

توری سرندی شبکه ای از مفتول هایی با جنس گالوانیزه یا سایر مواد آبکاری شده است، که برای ایجاد استحکام بالا، در تقاطع های مفتول‌ها به هم جوش داده می شوند. این فرایند سبب دوام و ماندگاری بالا و همچنین کاربردهای متفاوت این توری می شود.

مفتول های این توری دارای اندازه‌های گوناگونی هستند و عموما چشمه توری سرندی مربعی یا مستطیلی شکل است. این نوع توری عموما به صورت رول و صفحات تخت در بازار به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت روز توری سرندی و سایر انواع توری‌ها با کارشناسان ما در مجموعه آهن آصف تماس بگیرید.

توری فرنگی

توری فرنگی از جنس مفتول گالوانیزه در دو نوع گرم و سرد تولید می‌شود. نوع گرم این توری، شباهت زیادی به توری مرغی و توری گابیون دارد. توری فرنگی از جنس مفتول گالوانیزه گرم دوام بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد.

سخن آخر

در این مقاله انواع توری در بازار را با هم بررسی کردیم و به معرفی هر یک پرداختیم. برای خرید انواع توری به مجموعه آهن آصف در بازار بزرگ آهن تهران مراجعه کنید و با کارشناسان آن‌ها ارتباط بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1734226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =