۱۸ نفر
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ

دیجیاتو نوشت:‌ خبرنامه هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و درحال‌حاضر مشخص نیست چه زمانی ارائه خواهد شد.

در چند سال گذشته، واتس‌اپ به پیشرفت خود ادامه داده و ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار داده است. اکنون طبق اطلاعاتی که از کدهای نسخه بتا 2.23.5.3 این برنامه به دست آمده، ظاهراً متا درحال توسعه قابلیت «خبرنامه» برای پلتفرم پیام‌رسان خود است.

طبق گزارش Wabetainfo، خبرنامه یک ابزار یک به چند برای پخش اطلاعات خواهد بود و ظاهراً کاربران واتس‌اپ با وجود آن می‌توانند به روش ساده‌تری اخبار جدید مربوط به افراد و گروه‌های موردنظر خود را دریافت کنند.

سرنخ‌های بیشتر از ویژگی خبرنامه واتس‌اپ

ویژگی خبرنامه

براساس سرنخ‌های به‌دست‌آمده از این ویژگی، خبرنامه‌ها یک بخش جداگانه و اختیاری در برگه وضعیت خواهند بود که از چت‌های خصوصی نیز جدا هستند و بر ویژگی رمزگذاری سرتاسری آن‌ها تأثیری نخواهند گذاشت.

بااین‌حال، با توجه به اینکه این ویژگی در دسترس افراد نامشخص و زیادی خواهد بود، خبرنامه‌ها از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کنند. بااین‌وجود، شماره کاربرانی که خبرنامه‌ای ایجاد می‌کنند یا در خبرنامه دیگری مشترک می‌شوند، همیشه محافظت‌شده باقی خواهد ماند تا از افشای هویت آن‌ها جلوگیری شود.

درنهایت باید اشاره کرد که ویژگی خبرنامه واتس‌اپ هنوز مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند و درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.

هرچند در برخی گزارش‌ها ادعا شده که جذابیت خبرنامه برای کاربران شروع به کاهش کرده است، هنوز هم علاقه زیادی به این ویژگی وجود دارد و واتس‌اپ تنها برنامه‌ای نیست که دیرتر تصمیم به توسعه آن گرفته است. ماه گذشته «مایک کرایگر» و «کوین سیستروم»، بنیان‌گذاران اصلی اینستاگرام، از برنامه Artifact رونمایی کردند؛ پلتفرمی که خبرنامه‌ها، وبلاگ‌ها و مقالات را در قالبی شبیه به تیک‌تاک ارائه می‌کند.

فیسبوک و توییتر نیز در سال‌های گذشته خبرنامه‌ها را آزمایش کردند؛ هرچند دو سرویس Revue توییتر و Bulletin فیسبوک نیز در همان زمان تعطیل شدند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1734668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =