روابط عمومی ها با تولید محتوای مناسب و موثر، از عرصه های منابع طبیعی حراست کنند

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، با تاکید بر پیگیری اجرای طرح "کاشت یک میلیارد درخت در کشوراز سال 1402تا 1405 "واهمیت آن در استان سمنان گفت: روابط عمومی ها با تولید محتواهای مناسب و موثر، از حوزه منابع طبیعی پاسداری و حفاظت‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان احمد ریواده در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان گفت: عرصه های طبیعی فراوانی در استان سمنان وجود دارد و از این لحاظ سمنان یک استان ویژه است و باید این سرمایه ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در تصویب قانون‌جامع آبخیزداری اهتمام ویژه داشته است ادامه داد: از ظرفیت عشایر به عنوان بهترین بهره برداران منابع طبیعی و همچنین‌ مدیریت امور شهری و روستایی برای حفظ و حراست از منابع طبیعی باید استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به بحث مصرف انرژی نیز اشاره کرد و افزود: برای مدیریت مصرف انرژی در استان سمنان، میزان چند برابری مصرف برای دستیابی به فرهنگ الگوی مصرف مطلوب، ویژه آحاد اقشار مردم اطلاع رسانی و اگاهی بخشی شود.

ریواده، با تاکید بر اینکه روابط عمومی های استان سمنان می توانند برای تولید محتوا از ظرفیت خبرگزاری ها و صدا و سیما بهره بگیرند تصریح کرد: ایجاد شبکه خبرنگاران حوزه انرژی یکی از مواردی است که در این حوزه تاثیرگذار خواهد بود.

معاون استاندار سمنان گفت: برای حمایت از روزنامه ها، هفته نامه ها و اصحاب رسانه، خرید اشتراک نشریات توسط روابط عمومی ها انجام شود.

شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن فجر استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 1735256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =