شکر خدا وزیر انقلابی زیر بار رفع فیلتر «اینستاگرام اسراییلی» نمی رود!

کانال جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که متعلق به روح الله مومن نسب ، حامی طرح صیانت است با حمله به مجتبی توانگر نوشت: خود این پرسش را مطرح کرد که چرا، چگونه و با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟

در این بیانیه آمده است: مجتبی توانگر، از اعضای تیم قالیباف در مجلس، چندی پیش در قامت وکیل مدافع اینستاگرام، به جای آن‌که پیگیر حل مشکلات مردم و اولویت‌های کشور باشد، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته و با طرح مطالب خلاف واقع، رفع‌فیلتر اینستاگرامِ اسراییلی را درخواست کرده بود.

دفتر رییس جمهور نیز با زیرکی، نامۀ مزبور را به کارگروه اقتصاد دیجیتال که با مدیریت وزیر ارتباطات تشکیل می‌شود، ارجاع داده که به نظر می‌رسد با توجه به روحیۀ وزیر و فضای حاکم، کارگروه مزبور وقعی به پریشان‌نویسی‌های توانگر نمی‌نهد.

توانگر از ابتدای مجلس یازدهم در قامت یک اصلاح‌طلبِ تمام عیار که فهمی از منافع ملی و مصالح کشور ندارد، ظاهر شده و همیشه حرف‌ها و مواضع او تیتر یک روزنامه‌های شاخص اصلاح‌طلب و رسانه‌های بیگانه است.

ضمن این‌که سینه‌چاکی او در حمایت از سکوهای آمریکایی-صهیونیستی هم، نمونۀ بارز این نافهمی است.

اما سؤال مهم:

چرا، چگونه و با کدام سازوکار، یک اصلاح‌طلب، سر از فهرست انتخاباتی جبهۀ انقلاب در می‌آورد؟

این سازوکار نفوذپذیر باید تغییر کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1735876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    51 3
    1_چه حمایت درست آقای توانگر باشد از انحصاری و طبقاتی نشدن اینترنت برای عموم و چه اصرار درست خانم بهاره آروین از طرح شفافیت شورای شهر تهران ، این آقا می‌تواند هر کسی که بخواهد را رفرمیست بنامد 2_فشار آوردن بر مردم و طبقاتی کردن ارتباط و تنگ نظری و تهمت پراکنی و ادبیات دوقطبی که باعث ناراضی کردن اکثریت مردم شود نامش جهاد تبیین با مردم نیست ، وزیر انفعالی و ضعیف و خواب رفته هم تاسف دارد
  • امیرعلی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    20 2
    این جمله پر از تناقض و مغلطه می باشد!!!یعنی چه یه پلتفرم رو اول برچسب اسرائیلی می زنید و بعد دنبال بهانه برای فیلتر کردن اون می گردید؟!!!فقط یه آدمی که گندی بالا آورده باشه دنبال سایلنت کردن بقیه می گرده!!!اصلا نیازی به انگ چسباندن به پلتفرم ها نیست که اگر اسرائیلی بود تو این ده ساله چرا فیلتر نبود و اگر محبوب نبود که چرا اینقدر دنبال بستن صدای مردم هستید؟!!!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    8 2
    کلا چطوره اینترنت که ساخته غرب هست رو هم صهنونیستی اعلام کنن یا موبایل و لپ تاپ رو یهو مشکلات عظیم کشور رو حل کنن... دیگه ظریف و برجام نیست موندن به کی فحش بدن بگن ما هستیم!!!!!!!
  • رضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    5 1
    اگر روزی توانستید برای تخریب شخص و یا عمل شخص از نسبت دادن او یا عملش به اسرائیل و غیره دست بکشید و یا جهت مشروع جلوه دادن کارهای اشتباه خود از القاب انقلاب و اسلام و ایران استفاده نکنید میتوانید ادعا کنید توانستید یک قدم کوچک برای شعارهای بزرگ بردارید