۰ نفر
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
رشد چشمگیر تپسی در سال مالی ۱۴۰۱

شرکت تپسی در گزارش ماهانه سال جاری خود، اعلام کرد درآمد این شرکت نسبت به دی ماه سال جاری رشد ۱۳ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی در بورس، در آخرین گزارش منتشر شده خود مبتنی بر درآمد شناسایی شده منتهی به پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۱، درآمد خود را معادل ۶۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان اعلام کرد که با توجه به درآمد ۶۲ میلیاردی در دی ماه، نشان از افزایش درامد ۱۳ درصدی در دوره یک ماهه بهمن ماه دارد.

برخی از نکات جالب توجه در گزارش یک ماهه تپسی که نشان دهنده ادامه درخشش تپسی بوده، به شرح زیر است:

  • درآمد عملیاتی در بهمن ماه، ۴۶ درصد نسبت به میانگین ده ماهه رشد کرد.
  • تپسی در بهمن ماه ۱۳ درصد نسبت به دی رشد درآمدی داشته است.
  • در بهمن ماه ۱۴۰۱ شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد درآمدی ۱۴۲ درصدی مواجه بوده است.
  • فروش بهمن ماه تپسی رکورد این شرکت در مدت مشابه سال گذشته را جابه‌جا کرده است.

لازم به ذکر است که کل درآمد تپسی در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۶۶ میلیارد تومان بوده و درآمد ۵۴۸ میلیارد تومانی تپسی در ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ نشان از سودآوری یکساله این نماد استارت آپی بورسی دارد. گفتنی است که این درآمد عملیاتی تپسی از سرویس‌های مختلف سفیران، سرویس‌های تلفنی و غیره است. درواقع درآمد تپسی از سرویس‌های تلفنی در بهمن ماه امسال بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام شده و درآمد تپسی از سرویس‌های تلفنی در ۱۱ ماهه امسال ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

تپسی، که به عنوان اولین استارت آپ ایران، امسال وارد بازار سرمایه شده است و از همان بدو ورود نوید کسب سود بیشتر را به دلیل طرح‌های توسعه‌ای خود به سهامداران داده است و با توجه به افزایش میزان فروش، این پیش بینی روند صعودی می‌تواند برای تپسی تداوم یابد. این شرکت اخیرا اعلام کرد که در نظر دارد کلیه سفیران و رانندگان خود را سهامدار تپسی کند که به زودی راهکارهای آن از سوی تپسی اعلام خواهد شد.

جدول خدمات و فروش شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد «تپسی» در بهمن ماه ۱۴۰۱

رشد 13 درصدی درآمد تپسی در بهمن ماه سالجاری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1737087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =