شما نظر بدهید/با پرداخت طلب استراماچونی توسط دولت موافقید؟

موضوع شکایت استراماچونی از استقلال به یک بحران جدی در این تیم تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرداخت طلب آندرا استراماچونی این روزها به مهم‌ترین دغدغه استقلالی‌ها تبدیل شده است. استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی تنها تا 10 فروردین فرصت دارند و اگر تا آن موقع نتوانند طلب او را پرداخت کنند با جرمه‌های دیگری مواجه خواهند شد.

با توجه به افزایش نرخ دلار در هفته‌های اخیر، طلب استراماچونی به 100 میلیارد تومان رسیده و مدیران استقلال معتقدند در شرایط فعلی توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند. آن‌ها چند روز قبل با اعلام شماره حساب از هواداران هم برای تهیه این مبلغ کمک خواستند. استقلالی‌ها می‌گویند دولت و وزارت ورزش پیش از این هم در ماجرای طلب کالدرون به پرسپولیس کمک کردند و حالا لازم است که در مسئله مطالبات استراماچونی هم وارد شوند.

شما کاربران خبرآنلاین در قسمت نظرات این خبر می‌توانید در خصوص پرداخت طلب 100 میلیاردی استراماچونی توسط دولت نظر بدهید.

258 258

کد خبر 1737705

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 322
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاوش IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر ... چرا باید پول مردم بدبخت رو بدن به اون .خودمان کم مشکل داریم
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      چرا از اون چند صد ملیارد تومن که در باشگاه گم شده هزینه نمیکنید اختلاسگران مشخصند برید از ان ها بگیرید
    • عزیز IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      121 0
      مگه موافق و یا ممخالف بودن ما تاثیری در پرداخت پول داره. مدیرای فوتبالی ما این رو خوب فهمیدن که این پول رو اول و آخرش باید دولت بده. پس با فراغ بال هر قراردادی رو امضا می کنن چون ضمانت پشت امضا دولت ایرانه نه مدیرعامل باشگاه. این وسط همه به درصدهاشون میرسن و هوادار رو هم فریب می دن که به دولت فشار بیارن برای پرداخت پول و تمام. در اصل این هواداره که با تعصب بیجاش باعث این حیف و میل ها میشه و بعدا خود این هوادار طلب کار میشه که چرا باید دولت پرداخت کنه . خوب داداش من خودت به دولت فشار میاری که پول رو پرداخت کنه از اون طرف هم میگی مخالف پرداخت پول از طرف دولتی. یک کلام ختم کلام بگذارید یکبار فوتبال ایران رو تعلیق کنن تا مدیرای فوتبالی بیان پاسخگوی علت تعلیق باشن تا مدیری بعد از این جرات نکنه به خاطر سود درصد قرارداد < همچین قراردادهای ننگینی بنویسه
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      1 0
      خیر! هر یک از مدیران عامل سابق و اسبق باشگاه استقلال باعث فسخ یکجانبه قرارداد استراماچونی شده خودش باید از اموال خودش بدهی این سرمربی خارجی را بپردازد! اگر هر یک از مدیران عامل باشگاه می بیند باشگاه بودجه کافی برای انعقاد با سرمربی یا خرید بازیکن خارجی را ندارد نبایستی تعهدش را ایجاد کند!
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      5 0
      مگه تا الان از خزانه دولت ایالات متحده پرداخت می‌شده؟ همیشه از جیب ملت بوده و بعدا هم از جیب ملت پرداخت میشه
  • احمداکبری IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر14
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      11 84
      بله
  • NL ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    به ما چه ؟
  • رضا IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    سلام بله صد در صد. مگه اون موقع که طلب کالدرون رو دادن نظر سنجی کردید.
    • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      10 0
      طلب کالدرون رو از طلب پاداش نایب قهرمانی آسیا دادند در ضمن اون قرارداد مشکل نداشت اما اینا با استراماچونی قرارداد بستند که اگر مربی به فعالیت خودش خاتمه داد باید تا موقع تسویه حساب هم حقوق ماهیانه اش را پرداخت کنند یعنی طرف تو ایتالیا هست اینها دارند حقوق آن را الان چند برابر پرداخت میکنند هیچ عاقلی اینطور قرارداد نمیبنده
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      1 0
      اصلا باید در دوتا تیمتون رو تخته کنن که اینهمه باهم کلکل نکنید و پول این ملت بیچاره رو نابود نکنید
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    حقوق من بازنشسته را با 30 سال کار افزایش نمیدهید و مبلغ بسیار کمی بابت حقوق بازنشستگی میگیرم چون میگید بودجه نداریم ولی اون وقت برای مربی سایق یک تیم این همه پول دارید
  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصاد ومدیریت IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    ان روزی که ایشان را اوردید ونتیجه می گرفت وکبک تون خروس می خواند بیاد اورید. باید حقش را بدهید .حرفی هم دیگر وجود ندارد
    • جواد IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 3
      عزیز من پول هست خوبشم هست ایران منبع طلاست.به ما و شما نمی‌رسه.اگه با ندادن این مبلغ به مربی یه تیم به منو شما میرسه من میگم کلا بزارن این تیم منتخب بشه ولی نمی‌رسه پیکس بهتر که مثل کالدرون پرداخت کنند
    • محمدرضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      7 0
      بله باید داد ولی نه از جیب ملت،اکر بدهند رویه میشود، وقتی قرارداد می‌بستند باید فکر میکردن،از فضا نیومدید که شرایط همیشه همین بوده ، ندارید مربی و بازیکن خارجی نیارید.
    • محمدرضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      5 0
      بله باید داد ولی نه از جیب ملت،اکر بدهند رویه میشود، وقتی قرارداد می‌بستند باید فکر میکردن،از فضا نیومدید که شرایط همیشه همین بوده ، ندارید مربی و بازیکن خارجی نیارید.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    پول کالدرون نه به این میزان و تازه از محل پاداش اسیایی پرسپولیس پرداخت شد اگر هم میخواستند پول کالدرون را با بودجه عمومی بدهند هم مخالف بودم وقتی کشور این همه مشکلات اقتصادی داره برای چی پول مربی فلان باشگاه سرخ یا ابی از محل بودجه عمومی پرداخت بشه
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      55 48
      چهار ساله کل خرج پرسپولیس از پاداش آسیاییه ؟؟؟؟؟؟
    • aziz IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 7
      تازه مشخص شده طلب آسیایی پیروزی سرجاش هست اونوقت اینا 6سال تمام گفتن خرج استقلال رو هم از پول پیروزی میدن بدون اینکه خنده شون بگیره باید اونایی که طلب برانکو ژوزه و کالدرون رو دادن پول اینو هم بدن
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    حقوق من کارمند با کلی سابقه را به زور افزایش میدهید که در خرج امر زندگیم ماندم بعدش میخواید از حقوق من بزنید که پول فلان مربی خارجی را بدهید
    • نیما IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 4
      اون پولا فکر میکنید همینجوری بمونه، به مردم میرسه؟ التماس تفکر
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر
  • پژمان IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    موافق هستم
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    من کارمند به زور 8 میلیون تومان میگیرم ولی به این اقا میخواند 100 میلیارد تومان بدهند یعنی حقوق حدود 13 هزار کارمند مثل من را میخواید یکجا به یک نفر بدهید
  • سید حسین حسینی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    بله
  • نکته سنج IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    چون تیم دولتی هست هزینه تیم هم بر عهده دولت هست. در ضمن چون اموال باشگاه توسط حکومت مصادره شده چاره دیگه ای جز کمک دولت نیست
  • Nima IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    مخافم
  • سجاد قرمز IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر نباید از بیت المال هزینه کرد اون هم داخل این شرایط اقتصادی. وقتی حرفه‌ای نیستیم نباید قرارداد با خارجی ببندیم
  • amin IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    97 13
    چرا باید مردم بیچاره با یان وضعیت اقتصادی متحمل این میزان ضرر بشن وقتی که یک عده دلال میان پول بیت المال رو میخورن و هیچکسی هم بازخواستشون نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Ali B IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر موافق نیستم. کسانی که چنین قراردادهای احمقانه و بدون حساب و کتابی رو بدون در نظر گرفتن شرایط کشور میبندن باید از اموال شخصیشون پرداخت کنن. چرا بیت المال صرف این امور مسخره بشه؟! من به شخصه راضی نیستم یک ریال از پولم صرف این فوتبال بی نتیجه مسخره بشه...
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    سلام با پرداخت دولت موافقم.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      52 3
      فکر کردی دولت حساب جدا از حساب جیب مردم داره؟ دو روز دیگه امثال تو از گرانی شکایت میکنی دلیلش رو هم نمیفهمی
  • فریدون IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خیر با پرداخت طلب استراماچونی توسط دولت مخالفم باید این مبلغ از مدیرانی که این وضع را درست کردن گرفته شود
    • مردم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      58 1
      این مدیران بی عرضه توسط همین دولتها منصوب شدند هم باید محاکمه شوند هم طلب مربی را بدهند و کسانی که این مدیران را منصوب کرده اند نیز شریک جرم هستند
  • جهان ج IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    83 14
    خیر
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    77 5
    به هیچ وجه-یک بار برای همیشه باید کاری کنیم که یاد بگیرن رو پای خودشون بایستن البته هر حق و حقوقی هم دارن از جمله حق پخش باید بهشون پرداخت بشه
  • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    76 12
    خیر به هیچ وجه
  • Aliii IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    66 14
    نه دولت از جیب مردم هزینه کنه کورشن خودشون که بمب ترکاندن الان پرداخت کننن
  • عماد الدین IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    87 13
    به هیچ‌وجه موافق نیستم .چرا سو مدیریت آقایون از بیت المال پرداخت بشه این تیم ۷۰۰میلیارد کجا خرج کرده که حالا دنبال گدایی هست. اگه قراره پولی پرداخت بشه به همه تیم‌ها هم پرداخت بشه مثل نفت مسجد سلیمان
  • ابراهیم IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    68 8
    اشتباه محض است فردا دوباره یک کس دیگر میارند وباز دست تو جیب مردم که همان دولت است میکنند بگذارید. تنبیه بشوند شما علارغم بدهی ببینید چقدر. هزینه بازیکن کردن
  • حمید قزاق IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    15 80
    آبی دلان عزیز با همت و همدلی میتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.اشخاص میروند اما استقلال همچنان استوار وپابرجاست.کمکهای ما میتواند استقلال را به اغیار بی نیاز نماید.تندرست وپاینده باشید.به امید موفقیتهای هر چه بیشتر استقلال کبیر.
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      43 8
      آبی دلان عزیز از جیب خودتون هزینه تیمهای محبوبتون رو پرداخت کنید نه از جیب من که فوتبال رو دکان کاسبی بعضی میدونم که شما رو هم به بازی گرفته اند
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    77 10
    هرگز موافق نیستم . من خودم استقلالی هستم ولی ترجیح میدم تیم نره آسیا با این اوصاف .
  • حقگو IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 71
    وقتی دولت تیمداری میکنه باید هزینشم پرداخت کنه
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    25 57
    بله دولت پرداخت کنه چون این مبلغ دست دولت بمونه یه نفر این وسط اختلاس میکنه پول رو بالا میکشه حداقل پول این مربی رو بدن !
  • شاهین IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    48 0
    نظر رعیت مهمه؟
  • ط IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    81 11
    راضی نیستم
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    42 2
    نه ، اول عاملان قراردادهای مافیائی محاکمه شوند. یکی و دو تا که نیستن . تمام تیم ها چنین معضلاتی ایجاد می کنند . با مربی با بازیکنان خارجی و حتی داخلی .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    52 2
    نه تنها موافق نیستم بلکه باید مدیرانی که عمدا مبلغ بدهی کم ایشان را ندادند تا ده برابر شود محاکمه شوند چرا ملی پوش والیبال نشسته ما که 30 سال است تیم اول جهان هستند ماهی یک میلیون و دویست حقوق بگیرد ولی یک قلم از خرابکاری مدیران سرخابی 100 میلیارد شود کلا تعطیل کنید این فوتبال باشگاهی رو
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    46 0
    تعطیل کنید این بساطو
  • محسن IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    14 64
    فارغ از فضای هواداری که مثلا ممکن است دوستان پرسپولیسی مخالف باشند به نظرم دولت باید پرداخت کند دلیلش هم واضح است اولا دلخوشی میلیونها ایرانی به همین فوتبال و این تیم است و ثانیا این دسته گل مدیران دست نشانده وزیر پیشین و وزیر کنونی هستند پس دولت هم در این بحران نقش دارد. مخصوصا وزیر سابق که با ممنوع کردن ورود خارجی ها اجازه نداد حداقل در ازای دادن این پول خدماتی دریافت کنیم. منتها بعد از پرداخت باید ریز و درشت داستان را به خط کنند و تا ریال آخر از آنها دریافت کنند
    • عاشق وطن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      1 36
      اگه این بدهی مربوط به یه تیم دیگه هم بود اینطور از کیسه خلیفه میبخشیدی اونم تو این موقعیتی که ملت به نون شب محتاجن ای کاش به جای دلخوشی از فوتبال بچه های تا کمر رفته در سطل زباله هم میدیدی
  • رامین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    63 4
    به عنوان یک ایرانی به هیچ وجه راضی نیستم از جیب خودم و خانوادم حتی ریالی برای این فوتبال هزینه بشه ، برید از همون کسی که قرارداد بسته و همون کسی که با وجود داشتن پول قرارداد ایشون رو تسویه نکرد بگیرید . اگر همون موقع که طلب کالدرون رو از جیب ملت دادن چند نفر اعتراض میکردن الان دیگه هر مدیری به بهانه این کار بی عرضگی خودش رو مخفی نمیکرد .
  • محمدرضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    50 8
    چرا باید موافق باشم؟ خود استقلال باید پرداخت کنه
  • پارسا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 51
    وقتی همه تصمیمات برای این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط دولت گرفته میشه باید دولت بدهی هایی که مدیرانی که منتصب کرده رو پرداخت کنه و مدیرانی که مقصر هستن توبیخ و جریمه کنه نه اینکه بهشون پستهای دیگه بده .من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا فرقی نداره تو هر دو تیم مدیریت ناکارامد بدهی ببار اوردن هوادار تاوان داده
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    56 3
    اگر دولت قبلا اشتباهي كرده است نبايد آنرا تكرار كند دومابازيكناني كه بالاي ده ميليارد قرارداد بستند اگه ده درصد قراردادشان بدهند موضوع حل ميشود
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 48
    وقتی مدیران این دو تیم توسط دولتی ها انتخاب میشوند پس هر گندی بزنند دولت در ان سهیم است کاری که مدیران دولتی کردند اکنون چه کسی باید جورش را بکشد بله باید دولت هزینه مربوطه را تامین کند که هر کس و ناکسی را مدیر معرفی ننماید
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 52
    مادام که هر باشگاهی دولتی هست اعم از قرمز و آبی ، مسئولیتش بعهده دولت است . هم مدیریت ، هم مباحث مالی و هم موضوعات فوتبالی . مگر نه اینکه باشگاهها از جام جهانی درآمد داشته اند ، پس جرا درآمدشان به ایشان نمیرسه . اگه موضوع ، تحریمه که ربطی به باشکاهها نداره و خود دولت موظفه مشکل اونها که در واقع مشکل خودش هست رو حل کنه . آیا گران شدن ارز تقصیر باشگاههاست یا دولتها ؟ اگه هم دولت توانایی حل مشکلاتی که خودش ایجاد کرده نداره ، بدون چون و جرا هیچگونه دخالتی به مردم و طرفدارها واگذار کنه . اضافه کنید به اینها حق پخش و دهها مسائل مالی و مدیریتی دیگه رو
  • مهدی چشمه IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    56 4
    خیر مخالفم بهتره بازیکنها بدن تا دولت و یا مردم
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    42 4
    به هیچ عنوان دولت پرداخت نکنه بزاره به حساب کسایی که فوتبال دوس هستند منی که اصلا فوتبالی نیستم راضی نیستم هوادران تیم ها پرداخت کنن این دو تیم آبی و قرمز رو هم دولت بفروشه تا هواداراشون همیشه پول بدن دولت چرا پول بده منفعتی هم که ندارن همش ضرر
  • صادق نظری IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    8 52
    بله موافقم چون صدا وسیمای دولت حق پخش و به باشگاه ها نمیده وباشگاه ها همه بدهکارن وراهی برای درآمدزایی نیست.۱۱
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    23 63
    این سوالات تخصصی رو از بابا مسعود بپرسید
  • فوتبال دوست IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    63 5
    اصلا موافق نیستم ، با این اوضاع اقتصادی و مشکلات فراوان مردم ، قرار نیست تاوان بی لیاقتی بعضی مدیران رو از جیب مردم پرداخت کنیم .
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    31 3
    چرا دولت از جیب ملت پرداخت کنه از باعث و بانیش بگیرن خدا را شکر صدها برابر این رقم فقط داخل ایران سرمایه داره مدیر وقت باید از جیبش پرداخت کنه تا درس عبرتی بشه برای تمام مدیران دولتی که از کیسه خلیفه خیرات نکنن
    • فروزان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      4 26
      حالا مثلا دولت پرداخت نکنه میاره دو دستی تقدیم تو میکنه
  • حسنعلی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 39
    با پرداخت موافقم چون تیم دولته و باید پولشه بده پس زودتر حلش کنید تا شر نشده
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      6 0
      دیس لایک بخور
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 46
    وقتی دولت مدیر میگذارد و مدیرش بدهی بالا می آورد تمام بدهی های باشگاه متعلق به دولت است
  • طالب IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    54 1
    سلام نه نباید بده چون بلکه هر کسی که قرارداد بسته و پولشو نداده که اینجوری شده باید بده برن پیدا کن خونه و زندگی طرف رو بفروشم بده به استراتازه بازیکنان که درآمد میلیاردی از استقلال میگیرن خب امسال میلیونی بگیرن بقیه رو لسترا چرا طرف دار بد بخت بده واقعا خجالت نمی‌کشن تو این اوضاع جامعه به مردم میگن پول بده واقعا که خیلی پر رو هستن
  • مجید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 15
    وقتی خودت نوشتی به پرسپولیس دادن دیگه این‌ چه نظر سنجیه حالا راه انداختی ؟
  • همشهری IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 15
    مگر خرج تیمهای استقلال و پرسپولیس را از بیت المال نمیدهند این را هم بپردازند فقط چون در این مملکت مسئولین خطا کار بازخواست نمیشوند هر از چند گاهی با این معضلات مواجه میشویم بدون آنکه بانی این ضرر جوابگو باشد ، نمونه بارز آن هم مارک ویلموس است.
  • 6 IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    41 7
    خير
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    44 7
    از جیب مردم بنویسید نه دولت
  • امیر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 30
    بله صد در صد موافقم زیرا برای پرسپولیس این اتفاق افتاد و باید مشکل استقلال هم حل شود و کلا تمام بدهی ها صفر شود برای همه تیم ها وگرنه بیشتر میشه و باز دولت باید بیشتر بده.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 12
    اگر دولت نده هم به ما مردم عادی چیزی نمیرسه که اول و آخر ما خودشونه پس فرقی نداره
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 25
    بله
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    23 1
    مگه پول تو جیب تاج نیست ؟ خودش گفت !
  • ناشناس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    11 5
    فرقی نمیکنه به حال ما در هر صورت یکیه
  • ایرانی سابق IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    11 0
    اگر تعداد نظرات غیر قابل انتشار صفر است چرا نظر من را منتشر نکردید ؟؟؟

    پاسخ سایت: با سلام.دوست عزیز اطمینان داشته باشید که تمام کامنت ها که منافاتی با سیاست های تعیین شده نداشته باشد منتشر خواهد شد.با تشکر

    • ایرانی سابق IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      7 0
      هنوز هم تعداد نظرات غیر قابل انتشار صفر است !!!!! با اینکه نظر بنده از نظر شما قابل انتشار نیست و درج نکردید
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 17
    بله موافقم
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    11 4
    اونروز كه اين مربي را فراري را بابا مسعود فراري داد بايد فكر طلب ايشون را ميكرديد در هر صورت اين پول در اين شرايط خيلي سخته پرداختش2
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    26 2
    با پرداخت پول دولت به همه باشگاهها مخالفم چرا باید پول مربی و باریکن را از بیت المال بدهند برند بخش خصوصی
  • کاووس US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 22
    بله موافقم
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 10
    در در جه اول که پولش رو باید از بابا مسعود بگیرن که بخاطر نتایج عالی که میگرفت و اختلالی که در مهندسی لیگ برای تعیین قهرمان ایجاد کرده بود فراریش داد و سال بعد هم حضور مربی خارجی رو ممنوع کرد تا نتونه بیاد و کار کنه و پول بگیره و که مراتب کمتر از پول الان میشد... و دوم تحریم سازان باید بدن که با تحریم بانکی اجازه واریز پول از مجرای قانونی رو به حسابش نمیدادن و در خطر اتهام پولشویی قرارش داده بودن البته شایدم به عمد نمیدادن تا بترسه و فرار کنه چون پول سایر خارجی ها رو میدادن.
  • بی کفایتی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    25 2
    101% خیر، هر تیمی استقلال پرسپولیس و ... میخواد باشه این هزینه ها فقط به دلیل بی کفایتی هست و هیچ توجیهی نداره، متهم شماره اول خود مسئولین هستن که بیت المال رو از شر این هزینه ها با خصوصی سازی کامل خلاص نمی کنند بعد ببینیم بخش خصوصی و هواداران چنین پول هایی دارند بدن ... یوونتوس فرستادن دسته ی 2 ... پرسپولیس و استقلال هم یک چند سالی به دلیل بی کفایتی مدیران خودش برن جای دوری نمیره !
  • احسان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    23 1
    بدترین محل مصرف مالیاتی که از ملت می گیرند همین جاهاست... لاپوشونی بی کفایتی بعضی مدیران (فرقی نمی کنه استرا باشه، کالدرون باشه، ویامونس باشه یا ...)
  • محسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 27
    استقلال هم در AFC پول داره فعلا دولت پول استرا را بده بعد از پول استقلال کم کنه.به هر حال اینم یک مسئله ملیه.تیمی که خیلی هوادار داره نباید بخاطر پول باعث بشه هواداراش مائوس بشن.
  • رسول IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    19 2
    خیر،بهیچ عنوان چه برای استقلال چه هرتیم دیگری،مردم بابدبختی دست وپنجه نرم میکنن،هرکسی که چنین کاری کند در درگاه خداوند جوابگوی این مردم نخواهدبود
  • یک شهروند IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    19 1
    سلام تورو خدا در این فوتبال مزخرف رو گل بگیرید تا حالا یه مدال حلبی برا مملکت نیوردن ولی همه بودجه ورزش کشور رو میبلعه بدید دست بخش خصوصی آخه ظلمه یه عده قلیل پول میلیاردی بگیرن بعد ملت تو نون شبشون مونده باشن
  • محسن IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    18 1
    ابدا ... مردم محتاج نون شبند پول استرا ماچونی کدوم صیقه ایه اصلا فوتبال را چه به دولت چه استقلال و چه پرسپولیس
  • عاشق فوتبال IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 18
    بله
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    21 2
    قطعآ نه . یکی دیگه دانسته یا ندانسته خطا میکنه چرا باید تاوانش رو از کیسه مردم بدن؟
  • ع-ر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 14
    بله چرا برای طلب باشگاه پرسولیس مربی کاردون از طرف دولت پرداخت شد حالا که به استقلال رسید اسمان طپید
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 5
    من به عنوان یک هوادار پرسپولیس دولت روموضف میدانم اولا که اگر اول مثله پرونده ویلموتس دویست هزار دولار میدادین الن اینطور نمیشد پس مقصر مدیریته ومدیرتهم هم با دولته که طرف نره قرداد سه ساله رو توشیش ماه بگیره دوما جدیدا یک کارافرین که اهله کانادا بود نامه زده بود که حاظره صد ملیون دولار در پرسپولیس هزینه کنه هستند پولدارهایی تودونیا که هزینه کنن مثله انگلیسها اگه بفروشین مثلا عرب میاد میخره مسله روسیاسیش نمیکنن پس یا دولت واقعا بفروشه یا هزینه شو بده ومنت هم نزاره اگه منتی هست ازاین طرف هست
  • 7 IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 11
    مگه اون موقع که طلب کالدرون رو دادن نظر سنجی کردید
  • علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 8
    دولت تا زمانی که تیمداری می کند باید هزینه هم پرداخت کند یا تیم را به مردم واگذار کند
  • احمد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    11 4
    خیر چرا با پول بیت المال پول ندانم کاری یک فردبیسواد که مدیر بوده و این فرداد را بسته بدهند یقه همون مدیر را بگیرند یا از قراردادهای میلیاردی کادر و بازیکنان کم کنند
  • مصطفی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 3
    خیر چرا از پول مردم چرا اشتباه یک نفر که مقصر بوده و ازش خواسته نمیشه که بپذیره اشتباه خودشو ومحاکمه بشه
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 11
    بله.وقتی دولت اصرار به باشگاه داری داره باید هزینه هاش رو هم بده
  • میثم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 2
    خیر عادلانه نیست به جای خرید بازیکن گران خارجی و ترانسفر قائدی موارد دیگه بدهی راپرداخت می‌کردند
  • علیرضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 13
    بله حتما موافقم قانون باید برای همه یکسان باشه همونطور که طلب ایوانکوویچ و دستیارانش و البته طلب کالدرون رو دولت داد باید بدهی استقلال ک یک سوم بدهی پیروزی هستش رو بدن
  • آراد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 12
    بله من موافقم وقتی این دوتیم تحت نظارت دولت هستند باید واسه اینجور کارها هم دولت دخالت کند چون به تیم پیروزی کمک کرده وباید هم به استقلال کمک کنه وقتی خودشون مدیر نالایق واسه تیمها انتخاب میکنند وتو همه ی امور باشگاه دخالت میکنند پس به فکر عواقبش هم باشند
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    15 2
    شورش را درآوردن......مال بیت المال نباید نابود بشه خدا برای باعث و بانیش نسازه ان شاءالله
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 12
    بدهی پرسپولیس بود هم این سوال مطرح میشد ؟
  • رادمهر IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 2
    خیر. ۱۰۰ میلیارد کم پولی نیست. هواواران آبی کمک کنند💯
  • حامد اورجینال IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 2
    امیدوارم متوجه شده باشین که چرا مردم در مقابل پرداخت مالیات مقاومت میکنن. چون مالیاتمون تو جاهای بیخود هزینه میشه. من هم مالیات میدم. یک ریال هم نمیخوام خرج استراماچونی بشه
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 4
    به هیچ عنوان نباید بده
  • عباس مظفری IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    14 4
    .نه به هیچ دلیلی وقتی مدیریت استقلال با بریز و بپاش 1300میلیارد برای یک فصل هزینه می کند باید به چنین روزی گرفتار بشه هرکس خربزه خورد پای لرزش باید باشه این یک بدهی ملی نیست که دولت از جیب مردم پرداخت کند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    15 3
    خیر من خودم دستدار فوتبال وفوتبالیست هستم چراهزینه احمال وبی کفایتی مدیران فوتبالی را مردم بدهند
  • کورش IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    15 1
    خیر.ازهربازیکن به دردنخورمیلیاردی مقداری کم کنندوبه اون بدن.مثلاتاحالاچه سودی واسه ملت داشتن.استقلال وپرسپولیس فرقی نداره.یک بچه وقتی ۲۰ میلیاردبگیره نتیجه همینه
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 0
    یه جوری سوال پرسیدین که انگار تا الان مدیران باشگاهی از جیبشون پرداخت میکردن.تو فوتبال ما چیزی به اسم حق پخش تلویزیونی، فروش پیراهن و تبلیغات دور زمین یا وجود نداره یا خیلی ضعیفه.درآمد تمام تیمهای مطرح فوتبال دنیا هم اکثراً از همین سه منبع تامین میشه.
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 1
    دولت پنجاه میلیارد بده چند روستای محروم آباد میکنم نکه مفت. بده ب کسایی ک برنامه میریزن مفت پول بخورن
  • آسمان همیشه آبی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 15
    بله باید به خاطر هواداران پرداخت کنه
  • حمید IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    14 2
    نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 0
    باشگاهها علی الخصوص در فوتبال شده اند مرکز فساد و پولشویی. بنظرم اول باید کلیه تیمهای دولتی و شرکت های دولتی باید تعطیل شوند (به دلیل فساد عمیق در این ورزش حتی فکر نمیکنم فروش یا خصوصی سازی این باشگاهها هم منجر به اتفاق مثبتی بشه). و دوم نظارت و قوانین سختگیرانه ای برای گردش مالی و قرارداد و فعالیتهای باشگاهها اجرا بشه. نمونش در دنیا زیاد اجرا شده. اینکه دولت و شرکتها بیت المال و سرمایه های مردم رو در باشگاههای فوتبال به مفتضحانه ترین شکل هدر میدن و در نهایت هم نه بازدهی مالی دارند نه ورزشی نه حتی سرگرمی واقعا قابل تامل هست.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 25
    یادمون نره طلب کالدرون از صندوق حمایت از بیماران خاص با امضای وزیر در کما دکتر سجادی پرداخت شد
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 22
    بله
  • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 1
    خیر، چرا باید بی مدیریتی و بیسوادی مدیران رو مردم بدبخت جور بکشند، باید برای یک بار هم که شده چوبش رو بخورند تا درس عبرت بشه برای آینده
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 7
    دولت مالک استقلال است و موظف به پرداخت دیونش. ضمنا این وزارت ورزش بود که با گماردن مدیرعامل بیعرضه باعث شد استقلال هم حقوق کامل دو فصل رو به استرا پرداخت کنه و هم نتونه ازش استفاده کنه!!!!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 29
    دولتی که این قرارداد را بسته جوابگو باشد نه دولت فعلی
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 18
    یادمون نره حق پخش تلویزیونی بازی های استقلال داره میر تو جیب دولت ( بیت المال, صداسیما)
  • حسین IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    32 5
    من استقلالی هستم ولی مخالف پرداخت از جیب بیت المال هستم
  • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    32 2
    خیر
  • بهنام IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    28 4
    خیر . برای چی بایداز پول ما مردم داده بشه . کسی که قرارداد بسته کور بشه بده
  • اشنا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    24 4
    خیر چرا پول مردم بخاطر ندانم کاری مدیران باشگاه هدردهند
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 11
    بله که باید دولت پرداخت وقتی که دولت اجازه خصوصی شدن و حق پخش را نمیده باید پر اخت کنه
  • امیران IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    11 2
    بجای اینکارا دولت بره دارو وارد کنه به داد بیماران سرطانی برسه تا واسه ی داروی هفتاد هزارتومان نریم بازار سیاه بیست میلیون پول ندیم.اینا درد ملت هست نه طلب اون یارو
  • صداقت دوست IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 0
    هر کی خرابکاری کرده اون بده . مدیرعامل وقت و وزارت ورزش.
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 3
    از طلب پول پ رسپولیس باید طلب استراماچونی بدهند همان طوری که سلطانی فرت آذری جهرمی پول استقلال. بردن دادن به کالدرون الآنم باید از طلب پرسپولیس پرداخت بشه
  • بهار IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 3
    خیر. باید فقط از مسئولین مربوطه که در این فاجعه دخیل بودند دریافت گردد
  • ناشناس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 2
    نخیر اصولا با مربی خارجی مخالفم ولی حالا که ایشون را بعنوان مربی اورده اند باید پولش را هم بدهند
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 2
    دولت اگر پول داره بدهي اش به تامین اجتماعی پرداخت کنه که بازنشسته ها حقشان پرداخت بشه
  • مصطفا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    13 3
    خیر مگه ما قرارداد بستیم که باید تاوان بدیم!!!! هرکس پای قرارداد رو امضا کرده باید جوابگو باشه دولت مگه از خونه ننه ش پول آورده که بیاد بده به این آقا!!! مالیات آدمهای بدبختی مثل ماهست که دست دولته یک ریال هم نباید از بیت المال پرداخت بشه
  • تاج IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 2
    چرا دود بی کفایتی وشهرت طلبی مسئولین یه باشگاه باید به چشم مردم وبیت المال بره..؟؟اونم توی این اوضاع اقتصادی
  • سید علی حسینی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 2
    سلام اصلا این کار صلاح نیست بیت المال که نباید بازیچه دست باشد
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 2
    نهههه بیت المال روکمتر صرف فوتبال کنید مردم گرسنه اند ....
  • حسن‌‌علی‌عسگری IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    8 2
    خیر
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 9
    هميشه شعبان يه بار هم رمضان هميشه پولها سرازير ميشه به تيم حكومتى قرمزها يه بار هم طلب اين مربى رو كه خودشون فراريش دادن رو بدن اگه به ما بود كه هر كارى كرديم كه بمونه ولى از بالا دستور اومده بود كه بايد بره ، حالا همون بالا هم بدهيش رو بده
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 1
    عجالتا پول‌های گمشده تیم استقلال رو بردارید بدهید به اون مربی! عجب رویی دارن این جماعت
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 3
    سلام ، به هیچ عنوان نباید از بیت المال برای تسویه یک مربی فوتبال هزینه شود ، اگر خیلی صداقت دارند درصدی از قراردادهای چندین میلیاردی بازیکنان رو کم کنند و بدهی مربی را تسویه نمایند
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 8
    موافق چون مدیر عامل دولت تعیین میکنه باید عواقب خرابکاری‌شون رو هم پذیرا باشن
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    3 7
    از همون جای که دولت پولت بدهی های خارجی تیم رقیب داده باید از همون جا هم پول بدهی های استقلال بدهد تا عدالت برقرار بشود
  • محمد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 1
    کسانی که موافق پرداخت پول از بیت المال هستند، میتونن شخصا به شماره حسابی که باشگاه استقلال اعلام کرده پول واریز کنن ، چرا از بیت المال باید بدهی باشگاه ها پرداخت بشه؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      گردانندگان بیت المال فراریش دادن...داشت کارش رود میکرد و موفق هم بود مقامات فراریش دادن پولش رو هم پرداخت کنن حق پخش تلویزیونی که متعلق به استقلال هست هم میره به بیت المال.. پول خارجی های تیم حکومتی هم قبلا از بیت المال پرداخت شده.
  • ایمان62 IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 10
    دولت نباید بین دوتا تیم فرقی بزاره مثل رسانه‌ها و ... عدالت باید رعایت بشه و به استقلال هم کمک کنند
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 3
    اگه بخوان این بدهی رو از پول بیت المال پرداخت کنن خیانت بزرگی در حق ملت کردن.با این وضعیت بد اقتصادی مردم هشتشون گرو نهشونه اون وقت یه عده بی مسئول و بی لیاقت میان چوب حراج میزنن به بیت‌المال انشالله خداوند حق مردم از این بی کفایتا بگیره
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 3
    تیمی که نمیتونه از پس مخارجش بر بیاد همون بهتر که کلا نباشه پرسپولیس و استقلال چه گلی به سر مردم زدن؟؟ کجا تونستن مقام بیارن ؟؟ فقط پول مردم بدبخت رو میخورن آخر سر هم طلبکارن
  • محمد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 0
    از هر اختلاسگر یک میلیارد گرفته بشه مشکل حل میشه
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 1
    خیر!
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    6 6
    چطور برای پرسپولیس پول برانکو و کالدرون رو میخواستن پرداخت کنند چرا دولت پرداخت نکرد ؟مگه تیم استقلال مثل پرسپولیس دولتی نیست؟چرا تیم استقلال از حمایت دولت برخورداره ولی با پرسپولیس طور دیگه ای رفتار میشه؟بنده موافق نیستم .
  • علی AU ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    5 0
    دولت دست از تیم داری بکشه، نه اینکه صاحبشون باشه ولی نخواد خرج‌کنه! اون وقت مردم هم دلشون نمیسوزه که پولشون بیهوده مصرف میشه.
  • انتی کیسه IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    8 8
    تیم حکومتی استقلال همیشه مورد حمایت نظام و حاکمیت بوده ،ولی من راضی نیستم دولت پرداخت کنه ،خود تیم استقلال باید پرداخت کنه .
  • سعید CA ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 3
    خیر اصلاموافق نیستم
    • امیر IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      1 0
      خیر از پول بازیکنهای و قرارداد مدیر عامل کم کنید پرداخت کنم چرا از پول بیت المال مگر وقتی میرن جام باشگاه‌های آسیا چیزی به دولت میدن؟
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 7
    مگه برای پرداخت بدهی تیم بزرگ پرسپولیس به پروفسور برانکو و کالدرون دولت کمک کرد ؟هر چی پرداخت پرسپولیس بوده از پاداش آسیایی پرسپولیس بوده ،حالا استقلال زحمت بکشه از جیب خودش پرداخت رو انجام بده.
    • مهرداد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      نه پ از جیب بابای توو امثال لنگی ها دادن
  • احمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    خیر مخالفم ما خودمون داریم از گرونی و کمرمون میشکنه از گشنگی داریم میمیریم بعد کمک یه تیم بکنیم کم خودمون مشکل داریم حالا دولت رو انداختن وسط که از جیب مردم به هر تیمی کمک کنه
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    9 4
    ابدا. هر کی قرارداد بسته از جیبش بده. چرا از جیب ما؟
  • سعید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    6 8
    به نظر میرسد این پول باید پرداخت شود زیرا آبروی کشور مهمتر است.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    8 1
    اصلا حس و حال پیگیری فوتبال رو ندارم. چندماهه اینطوری شدم
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    فوتبال جز خفت و خواری برا ما چیزی نداشته و ما راضی به هزینه کردن برای تیم های مختلف نیستیم و بهتره تعطیل بشه و جمع بشه از جیب ملت هم نباید خرج بشه برا هیچ تیمی
  • سید IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 3
    مخالف
  • علی آقا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    6 5
    دولت(ها) خودش مقصر اصلی این ماجراهاست، چون مدیران این باشگاه‌ها رو دولت انتخاب میکنه پس باید تاوانش هم بده.
  • افشین IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    10 4
    خیر...این همه هم وطن گرسنه و زباله گرد و از تحصیل جا مانده خیانتی بیش نیست...بی خیال هر چی فوتبال
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    12 3
    تاوان اشتباه یکی دیگه رو ملت بدن بعد آقا بیاد دوباره بشه رییس فدراسیون به ریش همه پوز خند بزنه
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 1
      بله موافقم
  • راد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    به هیچ عنوان چون خیانت به بیت المال است
  • حمید IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    پس چرا این تیمها خصوصی یا بورسی نمی کنید بلاخره باید یه روزی خصوصی شود چه بهتر که زودتر این اتفاق بیافتد از جیب هوادار پول نگیرند
  • سید علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر - به هیچ وجه. مسبب یا مسببین را پیدا و جریمه کنند.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    پرداخت پول يك مربي خارجي به دليل بي مبالاتي مديران استقلال ، از جيب مردم حرام است. من و خانواده ام راضي نيستيم
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    موافق نیستم که دولت کمک استقلال کند ، پول بیت الماله ، پول مفت که نیست
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • سعید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بنظرم باید هرچه زودتر این طلب دولت پرداخت کنه تا جریمه ش بیشتر نشده و عواقبش بیشتر دامن استقلال نگیره اما بعدش باید کامل پیگیری های حقوقی انجام بشه و هرکسی که این وسط خاطی هست به دادگاه کشیده بشه و این پول از حلقومشون بکشن بیرون
  • منصور IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    دولت که بدهیش را به ما نمیده لااقل جلو خارجی ها ابروریزی نکنید اگر هم میخواین ندین با مرسش گردن ما نندازین
  • اهوازی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    باسلام بر شهدا .دولت مثل یه پدر دلسوزه که با اینکه می‌دونه فلان شخص اشتباه کرده اما کارش جم می‌کنه من اهل فوتبال نیستم توروم هم با دادن یا ندادن هست .پس بنظرم بده که با این وضع یه چند صد جون خوشحال کنه با تشکر.
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    این پول را باید کسانی بپردازند که سراغ مربی خارجی رفته و قرارداد بسته و تعهد ایجاد کرده اند.
  • مسعود IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    کاملا مخالفم کسی که باهاش قرارداد تنظیم کرده او باید پرداخت کنه اصلا خود بازیکنان که میلیارد میلیارد پول میگیرن پرداخت کنند نه باشگاه کاسه ی گدایی دست بگیره مردم به اندازه ی کافی بدبخت هستند
  • رضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    اصلا تحت هیچ شرایطی نباید در از بیت المال هزینه کرد
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 1
    بله چون تیم هنوز دولتی است
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله چون تیم هنوز دولتی است
  • b-hassani IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 1
    باید پول رو بدن همون طور که پیروزی کمک کردن
  • ملا اسحاق جو IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    بله موافقم ،بلکه عادت بشه طلب همه مردم را بدهد
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر چرا باید از جیب مردم پرداخت بشه
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    از بازیکن های مدعی بگیرید اونایی که دائما در حال خوشگذرانی و پاساژ گردی و ... هستند بدن چرا از بیت المالی که حق بیماران پروانه ای و.. بدهی قراردادهایی که هیچ نظارتی درش نیست و بعضاً دو ماه بیشتر هم طول نمی‌کشد پرداخت شه
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    آره
  • عباس IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بازیکنان استقلال مگه تفصب تیمشون ندارن مردباشن 10درصدقراردادشون بدن بدهی باشگاه. بیخودی تز ندن دولت بده هزینه استقلال معادل 5باشگاه لیگ برتری
  • علیر ضا پسیان IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر. موافق نیستم. نباید تاوان بی لیاقتی مدیران یک باشگاه را از جیب ملت پرداخت کرد .در این روزگار گرانی . و گل منقولی
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    چرا؟ اون مسولین که این فجایع ببار میارن باید خسارت بدن تا ادب بشن و دولت بده از جیب خودش نمیده که از جیب مردم میره، این وسط مردم باید تاوان خطای مسوولان را بدن، چرا؟
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    بهترین گزینه برای تیم ملی . فوتبال تهاجمی . زیبا . تماشا گر پسند . و نتیجه بگیر . حماقته که بیخیال این مربی بشیم .............
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بنظرم سازمان بازرسی کل کشور ویا دادستانی کل به این موضوع ورود کرده و بررسی شود برچه اساسی قراردادهای نجومی بسته میشود و بعد انتظار دارند دولت پاسخگو باشد اگر ترک فعل و یا تخلفی شده باشد بایستی مسولیت ذیربط پاسخگوی خسارات وارده باشند نه اینکه از خزانه کشور پرداخت شود
  • شاغلام IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    چرا از جیب ملت؟اون نادون نالایق باید از جیب خودش بده.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیرچرادولت پرداخت کند باشگاه می توانست ازمربی های باکیفیت ایرانی بهره ببرند بازیکن گرانقیمت نخرند صرفه جویی کنند جریمه راازجیب شریف خودخرج کنند دولت مسخره بی بندوباری باشگاه‌ها نیست که سرمایه ملی را فدای بی تدبیری باشگاه‌ها صرف کند
  • ابوذر IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    چرا هزار درصد راضی هستیم چرا اون موقع که طلب کالدرون و برانکو و لنگ رو دادید نظر سنجی گذاشتید همه سایت ها و خبرنگاریهایی که نظر سنجی گذاشتند لنگی هستند چون میخوان تاج کسر امتیاز و پنجرش بسته شه
  • US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    نخير كه موافق نيستيم از كيسه خليفه ميبخشند يكبار براي هميشه بايد جلوي مديران بي مسئوليت را گرفت
  • جواد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    نه خییبیبییبرررررررررر
  • عوام IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • ن IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    نه یک مدیر ناکارآمد میاد روی کار جورشو دولت یا هوادار بکشد
  • مصطفی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    مگه نظر ما مهمه؟ من استقلالیم ولی نه
  • Kambiz IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    اگر قانون ملاک عمل باشد، خیر! ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات تصرف غیرقانونی و استفاده غیرمجاز اموال و وجوه دولتی را مشخص نموده است!
  • ایمان تاجی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    صد در صد موافقم که دولت طلب استراماچونی رو پرداخت کنه
  • محسن IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    چرادولت طرفداران استقلال کم نیستن شماره حساب اعلام بشه طرفدارها کمک میکنن.
  • جم IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    دولت پولش کجا بود پول بیت الماله سهم ۸۵ میلیون نفره بیان این باشگاهها راخصوصی کنند ببینم کی میاد از این بذل بخششها میکنه ببینید بیت المال دست کیها افتاده
  • ناشناس IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    قراردادش با اشکال بسته شده باید آنها که اون موقع دخیل بودند جواب بدن در ضمن چرا همان موقع که رفت تسویه حساب نکردین که الان چند برابر بدین خوب یادمه اون موقع که رفت شما خواستید با ندادن پول او گرو کشی تحریمی بکنین
  • محسن قاسمی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر اصلا موافق پرداخت بدهی توسط دولت نیستم
  • مجتبی کهن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    مخالفم
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    تعطیلی فوتبال و خودروسازی به نفع مملکت هست
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله باید دولت کمک این تیم قهرمان و پر افتخار آسیا کنه
  • ایلا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله صد در صد موافقم
  • فرشته IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله وقتی از پرسپولیس حمایت میشه چرا از استقلال نشه
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 2
    صددرصدموافقم
  • سجاد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    اگر باشگاه خصوصی باشه نه ولی وقتی باشگاه دولتیه اجازه نفس کشیدن نمیدن ب این دوتا باشگاه مدیرای نالایق دولتی میزارن این گندا رو بالا میارن تاوانشم باید بدن
  • محمد حسین IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    این آشیه که دولت با انتخاب مدیران ورزشی و واگذار نکردن این باشگاهها به شخص حقیقی پخته خوب حالا بخوره نوش جانش...
  • احسان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    باید از قراردادهای بازیکن ها و مربیان فعلی کسر بشه و بدهی پرداخت بشه
  • عبدصالح خدا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    نه نددین چرا 350میایاردپول که از بورس گرفتن150میلیارد از تبلیغات گرفتن صد میدادن پول خوردن تاوانش ملت بدهند حاشا وکلا
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر. وزارت اطلاعات ورود کند و کسانیکه او را آوردند و حق دلالی گرفتند و دادند را مسیول پرداخت این طلب بکنند
  • سید رضا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    کاش این پولها صرف ورزش هایی میشد که باعث افتخار مملکته. مثل کشتی که ورزشکاران مرام پهلوانی دارند،نه مثل فوتبالیستها که ادعا دارند نگران مردم هستند اما باید از توی پارتی ها جمعشون کنند
  • سعید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    خداییش ای فوتبال الان شده دکون دستگاه یک عده مافیا.که بازیکنای در پیتی فقط بخاطرپارتی بازی میان قراردادهای چند میلیاردی میبندن.ولی فوتبال ک ن.پت و مت بازی میکنند. صدملیونم واسشون زیاده.کو اون فوتبال با تعصب ما.یکم مدیریت از تیمهای خارجی یاد بگیرید.خصوصین.خصوصی.پول ای مردم همه جاخرج میشه.الا مردم
  • نصراله IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    قطعا بله
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله
  • سعید IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    به هیچ عنوان ، مقصر فقط مدیر عامله ، آجرلو بیشتربن هزینه رو به مبلغ ۱۳۰۰ ملیارد تومان بابت استقلال کرده بیشترین پول رو از بورس گرفته و حیف ومیل کرده ، نمونه اش قرارداد سی ملیارد تومنی با سجاد شهباز زاده که کل فصل رو شاید نیم ساعت بازی کرده بدون گل زده و بیشترین قراردادها رو با بازیکنای تیمش بسته
  • رحمانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله مثل کالدرون که دولت داد ،حتما بپردازید
  • جوجه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله اول پول تبلیغات محیطی رو بدین سپس حق پخش رو بدین تیم رو شخصی کنید بعد از اینها بگین دولت نباید بده
  • تاج کبیر IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله قطعا دولت باید هزینه بکنه تیم دولتی هست و هیچگونه درامدی نداره
  • استقلال بزرگ IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله حتما
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    هواداران اگر دوست دارن پرداخت کنن به خودشون مربوط ولی دولت نباید پرداخت کنه بجاش جلوی فساد بگیره
  • خداخدا IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله جون دولت دربیاد با این مدیریت کلان
  • سعید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بنظرم به دلیل ضعف مدیریت دولتی حتما باید بپردازد باشگاه که درآمدی نداره
  • سعید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بنظرم به دلیل ضعف مدیریت دولتی حتما باید بپردازد باشگاه که درآمدی نداره
  • مجید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    قطعا بععععله
  • جواد بیگلربیگی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 1
    دولت موظف هست که ۴۰میلیون هوادار آبی رو راضی کنه پس بله
  • ملا صادق IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    ها بله
  • سایانا IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    با کمال میل حتما
  • عاشق وطن IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر به هیچ عنوان نباید از بودجه دولت این بدهی پرداخت بشه پس درآمد خود باشگاه چه کسانی میبرند باید یاد بگیرند که ول خرجی و ریخت وپاش بی مورد چه هزینه ایی داره با صد میلیارد چند جوان رو میشه. یه زندگی خوب بهشون بخشید
  • رضی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    اگر نظرما مهمه راضی هستیم چرا که عشقه آبی
  • جوانمرد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    حتما خوشحال میشم که پرداخت کنه این پول در برابر این همه سرمایه مملکت هیچه
  • فرهاد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    موافقم
  • شاهرخ IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    موافق
  • ایرانی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    هوای بچه لوس وزارت و حاکمیت رو داشته باشید تا مبادا آب تو دلش تکون بخوره ،فقط پرسپولیس یتیم بود که بخاطر پول برانکو از چند پنجره نقل و انتقالات محروم شد ،خب زورتر پولش رو پرداخت کنید تا بچه لوس وزارت و حاکمیت بیشتر از این ناراحت نشه .
  • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر.باید اختلاسگران پرداخت نمایند
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • قلندر IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله
  • بینام IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    در جایی که من زندگی می کنم دیده ام که خانواده هایی هستند که حتی نان شب را هم به صورت نسیه تهیه می کنند. پرسپولیس هم نباید اجازه می داشت که مربی خارجی بیاورد ولی هرچه بود هم رقم قرارداد مربی آنها کمتر بود و بی سر و صدا تر بود و هم پشتوانه پاداش آسیایی را داشت. چطور عده ای به خودشان اجازه می دهند که هزینه ای بیش تر از درآمد سالیانه صدها خانواده را به این شکل حیف و میل کنند؟ سرو صدایش برای شما و هزینه اش برای مردم؟
  • بهروز IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله
  • حسین آذرمی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    قطعا مخالفم. چه استقلال باشه و چه پرسپولیس. چرا باید در این تنگنای اقتصادی که بیماران صعب العلاج دارو برای درمان ندارند و دولت با هزار بهانه واهی اقدام به واردات داروی کافی نمیکنه، و یا وجود مدارس کپری در سیستان و بلوچستان، یا مدارس با بخاری های خطرناک در روستاها و شهرهای دوردست کشور و یا گور خواب ها، یا کودکان زباله گرد، و و و هزاران مشکل و معضل دیگر، چرا باید این مقدار ریخت و پاش در فقط یکی از رشته های ورزشی کشور انجام شود. رشته های ورزشی دیگر چه سهمی از این خاصه خرجی های این دو باشگاه دارند؟!!
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    قطعا نه
  • ایکس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر پولی که از کارمند که بازحمت کار کرده ونمیتونه خرج خانوادشو تواین گرونی بده، به عنوان مالیات گرفته میشه چطور میتونید خرج کارهایی که واجب نیست ،بکنید .اگر داده بشه ماکه راضی نیستیم
  • گل پسر IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    چرا از بیت المال؟ پس کی مجرمانی که این افتضاح ها رو بوجود میارن و راحت عشق و حال میکنم مجازات بشن و از جیب مبارک بپردازن؟
  • پارسا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • مستضعف IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    ظاهراً سه تیم دولتی استقلال؛پرسپولیس و سپاهان حدود هزار و پانصد میلیون تومان هزینه کردن اونم از جیب ملت ... اگه همین پول واسه خود مردم نیازمند هزینه کنند تو این شرایط بد اقتصادی بهتره...این تیمها که سیری ندارن بدهی هم دارن... ما نخواهیم اینارو به کی بگیم
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بخدا پولش بدین بهزیستی بخدا ثوابش بیشتر
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بابا در این فوتبال را تخته کنید عده ای غارتگر بیت المال افتاده اند به جان این مردم. مردم بدبخت برای نیم کیلو گوشت محتاجند آن وقت ۱۰۰ میلیارد به یک مربی سودجو پرداخت می کنند. پول مردم را می دهند که چند نفری برای خودشون توپ بازی کنند. خدایا مسئولان چرا صداشون در نمیاد؟ ما مالیات بدیم اینها غرت کنند. تنها کشوری است که از پول فقرا برای فوتبال خرج می کنند
  • عیسی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    وای به حال این مردم. عیدی کارمندان را ۱۸۰۰۰۰۰ دادند یعنی دویست هزار نتونستند یا نخواستند اضافه کنند که بسه دو میلیون. یعنی پول یک جفت کفش و یه پیراهن معمولی. اما ۱۰۰ میلیارد میدند به یک مربی فوتبال. اگر بدهند خائن اند. امیدوارم ندهند تا در این باشگاه گل گرفته شود.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    چرا تو این وضعیت اقتصادی مردم باید تاوان بی عرضگی مدیران استقلال را بدن
  • طرفدارعدالت IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله باید دولت پرداخت کنه چون باعث رفتن استرا مدیران فدراسیون به اضافه تحریم ونامردهایی که دوست نداشتن استقلال قهرمان بشه درضمن میرزمانی که بدهی مربیان پرسپولیسو دادند نظر مردم خواستند که حالا این کارو می‌کنند کاری کنید خدا خوشش بیاد وحال مردم راهم نگیرید وهی جوا لکی هم ندید فضای فوتبال وورزش آرامش میخواد ویک کارگروه فهمیده وقانون بلد راهم بزارید برای قرار دادبستن واین کارها که دیگه این روش‌ها تکرار نشه خداوندا به آدم‌های سالم برکت بده وآدمهای متقلب را ریشه کن بکن انشاالله
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    بله
  • تدبیر IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    به نظرم پرداخت بخشی از طلب و گرفتن رضایت توسط دولت و پرداخت الباقی توسط باشگاه بصورت اقساطی بهترین راه حصول نتیجه می باشد
  • موسوی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله به نظر من استقلال با دو قهرمانی در آسیا یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیایی است باید از طرف وزارت ورزش حمایت شود.
  • پویافرهادی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    بله
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 1
    صد در صد بله چرا که نه آقای استراماچونی حقشونه این پول، ایشون یه مربی کاردان و باکیفیتی هستند ای کاش فدراسیون فوتبال بیارند به تیم ملی خیلی عالی میشه
  • علی CA ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    با این وضعیت اقتصادی کشور و مردمی از شدت فقر اعضای بدنشونو می فروشند، حتی پرسیدن این سئوال هم شرم آوره
  • حامد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    یعنی اگر ما هم اشتباهی مثلا یه چک بی محل کشیدیم دولت جبرانش میکنه؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    سلام فوتبال و خودروسازی که درآمد ملی ندارد دستشان توی جیب ملت است زودتر تعطیل بشن بهتره ملت راضی به این کار هستن
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    پول ندارید مربی خارجی وگرون نیارید
  • قلی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    نه پرسپولیس نه استقلال هردو واقعا خصوصی بشوند خلاص شیم
  • Aa13 IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    خیر خیر خیر
  • علیرضا استقلالی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    نه پول. کالدرون. هم پس بگیرید گناه مردم چیه دو تیم منحل بشن
  • محمد IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    وقتی تیم مال دولت هست به نظر شما شخص دیگری باید پرداخت کنه؟فقط وقتی پاداش می گیرند صاحب دارند ولی وقتی بایدجریمه پرداخت کنند به صاحب میشن
  • کیان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    بله کاملا موافق به چند دلیل اول اینکه شرایط برای دو باشگاه باید مساوی باشه مگه طلب کالدرون رو دولت نداد چرا اون موقع بیت المال نبود الان هست، دوم اینکه استرا نبره یکی مثل خاوری میبره به ملت که نمیرسه بیت المال
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر به هیچ عنوان موقع بمب ترکوندن باید مراقبت میکردن بمب تواستقلال منفجر نشه حالا که شد تاوانش رو مردم چرابدن
  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    هردوتا تیم پایتخت رو تعطیل کنید توی شرایط بحران اقتصادی هیچ دولت آگاه و عاقلی نمیاد خرج فوتبال رو بده مردم زیر بار تورم دارن له میشن شما فکر فوتبالی خوشبحالتون واقعا نفستون از جای گرم بلند میشه
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر ،پول دولت یعنی پول بیت المال ،حق من رو که هفت بار تومور عمل کردم. ندادن ،اون وقت میخوان از پول بیت المال بدن،از گوشت سگ نجستر
  • کیانفر پویایی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    بله بنده راضی هستم .چون تیم اسقلال ،پر افتخارترین تیم ایران است .
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    چرا دولت با بازيكناني كه ارزش ميليوني دارند قراردادهاي چند ميلياردي بسته اند از قردادهاي آنها كم كنند وضمنا اگر دولت بخواهد كمكي به يك باشگاه كند يا بايد همان كمك به ديگر باسگاها هم كرده يكي به قرضش پرداخت ميكنه ديگري به ساير اموراتش
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    هرگز....ملتی که ۸۵٪ آن یارانه بگیر هستند این فوتبال را لازم ندارد.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر
  • فراهی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    نخیر اگر راست میگن ازبازیکنان که پول میلیاردی گرفتن ازآجرلو بدهن چرا بابد دولت پول ملت را به مفت خواران بدهد خیر خیر خیر خیر خیر
  • رضا مسائلی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اصلا موافق نیستم در این اوضاع گرانی وتحریمها چرا پول ملت وبیت المال را هدر دهیم مشکلی نیست استقلال کسر امتیاز شده ونها یت به دسته یک یا دسته محلات سقوط میکند اصلا استقلال یا هر تیم دیگری در لیگ اول شود به حال مردم چه فرقی میکند دولت باید این پول را خرج مردم ومملکت کند کجای دنیا دولت تیم داری میکند
  • مجید فردمنش IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    دولت باید پرداخت کند
  • همایون IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیررررررر خیرررررررررررر خیرررررررررررررررر رررر خیررررررررررررررر خیررررررررررررر خیررررررررررررررر خیرررررررررررر خیررررررررررررررررررررررررررررررر خیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررخیرررررررررچرا اینقد ناحق حرف می‌زنید البته مدیران پرسپولیس صبر کردن ببینند دولت به استقلال کمک می‌کند اگه کرد با دلیل سند ثابت میکنن پول کالدرون چجوری پرداخت شد...اینکار نکنید عواقب بدی پشتش هست اگه دولت پرداخت کرد خیررررررررررررررر
  • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    اره چطور برای پرسپولیس بدهی های خارجی شو داد برای استقلال اخه
  • بهمن حبیبی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر تحت هیچ شرایتی مردم به نان شب محتاجند شما به فوتبال مزخرف چسبیدهای
  • محمد IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اصلا موافق نیستم اون روزی که بدون هیچگونه پشتوانه ای قراردادهای آنچنانی با مربی و بازیکنان بستند باید فکر امروز را می‌کردند
  • محمد IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    چرا ندن؟پرسپولیس دولتیه استقلال هم دولتیه چه فرقی بینشون هست؟
  • m.mhd IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    پول استرا رو باید سلطانی فر و پسرش پرداخت کنند که به خاطر سوگلیشون روزگار تاجی ها رو سیاه کرده بودند
  • حجت IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر،هرکس،هرتیم،وهرارگان یا...باید جوابگوی افعال خویش باشد،ازجیب مردم چرا؟؟؟؟؟؟
  • رضااسدی IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    چرابایدپول حضرات راازبیت المال وحق یتیم وبیوه زن بدهند؟!!مگروقتی سودمیلیاردی دارند به دولت وبیت المال کمک میکنند؟حتی اززیرمالیات هم فرارمیکنند.تازه شک نکنیدپول این یاروده باراماده شده اما ندادن!ازتر انسفرهاو...هرکس به دادن این نوع پولهارای بدهدحتمادراین نوع فسادهادست دارد شک نکنید.
  • مروان IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    هرکی خربزه خورده پای لرزشم به ایسته چرادولت بایدپولش روبده.
  • ملت IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    به هیچ عنوان.. بنده ب عنوان یک ایرانی حتی یک هزارتومنی رضایت ندارم تا امور بیت المال صرف فوتبال و فوتبالی شود، فوتبالی که ب جای یک ورزش تبدیل ب یک بیزینس شده و متاسفانه فقط پول مهم شده برای برخی هاشون... متاسفانه علی رغم هزینه های هنگفت بی مورد نتایج رضایت بخش زیادی رو مشاهده نکردیم..
  • تقوی IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اگر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را کسر کنند ، مشکل حل میشود .
  • جواد IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    خیر نباید بدن
  • منصور IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    موافقم
  • محمد صفری IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    بلی موافقم باید حمایت بشه
  • شاهین IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    به هیچ وجه،،،خود بازیکنها که ژست حمایت از مردم میگرفتن،،بخاطر شرایط مردم از قراردادخودشون اگه مرد هستن کم کنن ،،طلب استرا پرداخت کنن
  • احمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    موافقم ، چون این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی است چاره ای جز این راه نیست ، مگر غیر این فوتبال دلخوشی دیگری هم هست ؟ البته معتقدم همه اشخاصی که در این ضرر مقصر هستند را هم باید مواخذه کرد، تا با دقت بیشتری پای قرادادهای اینچنینی را منبعد امضا کنند .
  • ابراهیم خزائی RU ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    با درود بلی موافقم
  • مهدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    بله باید بدهیم تا تمام شود تا کی صبر‌کنیم
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر، چرا وقتی اون همه پول در جیب داشتند بفکر بدهی نبودند و این همه بازیکن خارجی خریدند و بفکر پرداخت بدهی های خودشون نبودند و به قول معروف وقتی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستون هم بود
  • اسماعیل یادگاری IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    موافق
  • حبیب IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    با سلام فارغ از هر رنگ و هر جناحی باید بگوییم این بلایی که سیستم بر سر فوتبال آورده حالا هم باید تاوان این مبحث را هوادارانی بدهند که در این دنیای به این بزرگی هیچ علاقه و جایگرینی ندارد پس دولت کجا باید بیاد وسط البته من میگویبم مدیری که این مشکل را برای هوادران ایجاد کرده باید اول بازداشت بعد ملزم به پرداخت شود چون بازی با احساسات مردم واقغا دیوانه کننده است
  • محند IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اگه دولت بدهی اسنقلالو بده بدعت غلطی میشه فرداروزی هم باید بدهی پرسپولیسو بده اونم تو این شرایطی که مردم درفقر شدید اقتصادی بسر میبرن ..هرچنداخرش دولت میده ولی بهتربود نمیدادن
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر سهام خریدیم چیشد۱۵۰میلیاردازبانک شهروام گرفتندوحیف ومیل کردند
  • مهیار IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    باسلام اگر قراره پول این مربی های خارجی از جیب دولت بره، خوب دولت بیاد حقوق گارگرانی که عقب افتاده را پرداخت کنه، از طرفی بی عرضگی و عدم مدیریت مدیران نالایق را چرا باید از جیب عموم جامعه بره،بنظر من باید با ترک فعل ها برخورد بشه و از اون مجموعه ای که باعث همچین خساراتی شده پول استرا را پرداخت کنند.
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 0
    نه. به موافق کمک نه به استقلال نه پرسپولیس که پر از رانت است و هر چند وقت یکبار یه کندی به بار میارن نیستم خدا لعنت کنه کسی که از اموال مردم خیرات میکنن.تمام سال دنبال ۵۰ میلیون وام بودم نتونستم بگیرم
  • محمد تن IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    سلام مخالفم چرا باید اشتباه خودخواهی اشخاص را از سهم بیت آمال پرداخت کنیم وقتی همه عالم مطلع است قراداد با اشکال است ابتدا امضاء کنندگان بازخواست و چنانچه دادگاه مقصراعلام کرد خودشان پرداخت کنند.
  • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    بنظرم استقلال باید از عربستان کمک بگیره.مگر اون موقه که عربستان در کورس با پرسپولیس بود استقلال کمکش نکرد؟ دوباره هم یه سوژه از پرسپولیس پیدا کنه بفروشه به عربستان
  • میثم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر مخالف به جای خرید بازیکن خارجی وگران وخوردن حق ترانسفر صیادمنش و قائدی وبقیه پول استراماچونی می‌دادند وکسانی که تخدی کردند و خوردند باید بدهند نه دولت
  • میثم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    مخالف از ترانسفر صیادمنش و قائدی وخرید بازیکن خارجی چرا پرداخت نکردند وتنهایی که تخلف کردند درضمن بدهی پرسپولیس رو اگر کسی پرداخت کرده همینها هم ساختمان پرسپولیس رو دادند شستا جای طلب ویلموتس!!!!!
  • علی موسوی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خیر هرگز مگر فوتبال چیه که این همه هزینه میشود واقعا که خیلی ازمردم حتی در سال یکبار رنگ گوشت نمی بینند آن وقت این ولخرجی ها در مملکت بیداد می کند
  • رود IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    بله به نظر من حتی اگه هزار تومن هم داشته باشن باید بدن
  • محسن IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مخالفم
  • محمد شفیع سعیدی DE ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خیر
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اگه نظر ما مهم بود که می‌گفتیم یه ریال خرج فوتبال نکنین هر کی فوتبال یا هر ورزشی میخواد پولشو بده مگه اصلن میپرسید پولهای فوتبال رو خرج ملت کنین
  • محمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    بخدا خیلی ازمردم ایران نون شب ندارن بادل گشنه میخوابن اولیش خودم.ولی اقایان میلیاردها پوله حق مردمو میدن به ناحق .
  • رضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام وقتی گفته میشه ثروت این مملکت در خوزستان میگن چه ربطی داره اون نفت متعلق به کل مردم یارانه که این حرف کاملآ درسته .ولی وقتی گفته میشه به تیمهای شهرستانی کمک بشه مثل نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان .که کمکی نمیشه و حالا میخواهند ۱۰۰ میلیارد پول بی زبون بدهند بابت قراردادهای اشتباه که آقایان بسته اند .و حق مردم بدبخت رو با این همه مشکلات بدهند برا بابت میدونم کاری حضرات .
  • حیدر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    با بله و خیر ما هیچ کاری ندارند.ا اونا کار خودشون می‌کنند اگه حق پخش و حق تبلیغات و ...رو به باشگاه‌ها واگذار کنند و مدیرعامل هایی که جابجا میشوند شبانه جابجا نکنند و بابت کارهاشون بازخواست بشوند،هیچوقت همچین مشکلی پیش نمیاد.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    بله
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    تور به خدا ملت ایران هزار بدبختی دارن هزارتا گرفتا ری دارند گناه این ملت بیچاره چیست که باید طلب استرا رابدهند
    • یونس IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      واقعا متاسفم برای این مردمی ک فکر نمیکنن حرف میزنن مگ استرا رو زمانی ک فراری دادید مردم نریختن تو خیابون ک نه اینکارو نکنید مدیر عامل و وزیر ورزش انتخاب کرده وزیر ورزشم دولت انتخاب کرده وظیفشه پولشو بده اگ نمیده استقلال و بفروشه اموالشو پس بده شماها ک کل ثروتشو نگهداشتید و پولشم نمیدید این وسط فقط پرسپولیس مهمه نه استقلال برای این اقایوون
  • داریوش IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    صد در صد‌خیر راضی نیستیم مشکلات مدیریتی را با نام منافع ملی ماست مالی میکنند برن از اون کسی بگیرند که این مشکل را بوجود آورده است

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین