وزیر آموزش و پرورش انگار وزیر وزارتخانه دیگری است؛ نمایندگان قم و بروجرد هم سرگرم طرح صیانت اند؛ بچه های مردم هم مدام مسموم می شوند!

اطلاعات نوشت:‎اگر نمایندگان دو شهر قم و بروجرد دختران نازنینشان در مدارس حوزه انتخابیه‌شان تحصیل می‌کنند، در کدام مدارس هستند؟ و اگر دختران دلبندشان در کنار خودشان در پایتخت می‌زیند، آیا از برخی همشهری‌های دخترانشان در آن بعضی مدارس باخبرند؟‏

البته اصلاً هیچ کنجکاوی‌ای در مورد مسئولان آموزش و پرورش، به خصوص مقام عالی وزارت ندارم ـ که ایشان انگار در وزارت‌خانه‌ی دیگری مشغول خدمت‌اند و ما در اشتباهیم؛ که بر شایعات گوش می‌داریم .

‎نمایندگان دو شهر مزبور نه تنها سوگند حفاظت از حقوق و منافع موکلانشان را خورده‌اند، که طبق قانون، وکیل همه‌ی کسانی هم هستند که به ایشان رأی نداده‌اند؛ سهل است؛ قانوناً این حق و بلکه وظیفه را دارند، که حامی و فریادگر حقوق و منافع آحاد شهروندان در سراسر کشور باشند؛ این را قانون می‌گوید و نه من‏‎ !

‎از اول آذرماه تاکنون، شاهد اتفاقی مرموز و خطرناک در دست‌کم دوازده مدرسه در قم و دو مدرسه در بروجرد بوده‌ایم، که جز یکی، همه دخترانه بوده‌اند؛ آیا این یک حادثه‌ی اتفاقی و اجتناب‌ناپذیر است؟ قطار نیست، که از ریل خارج شده‌باشد؛ متروپل یا پلاسکو نیست، که فروریخته باشد؛ کلینیک سینا اطهر نیست؛ که پزشک و بیمار را در کام شعله‌هایش بلعیده‌باشد؛ این نیست و آن نیست….پانزده مدرسه است، آن‌هم دخترانه، که با یک نظم و نسق و بر یک روال ثابت، دختران و اخیراً پسران را با امری مشکوک و مخوف راهی بیمارستان می‌کند… و از این واقعه، بیش از سه‌ماه می‌گذرد… گفتم؛ انگار نه انگار که متکفل وزارتی دارند؛ آیا متعهدِ نظارتی هم ندارند؟‏

طرح صیانت از حجاب و عفاف و فضای مجازی، که می‌گویند ضرورت سلامت روح و روان جامعه است، مدت‌هاست نمایندگان مجلس را به خود مشغول داشته و هزار دغدغه‌ی دیگر در مورد سفره و معاش مردمان را از دیدگانشان به محاق برده؛ آیا دغدغه‌ی تن و جان دخترانی که سریالی مسموم می‌شوند، گوشه‌ای از این سه‌ماه‌ونیم را به خود دیده!؟‏

‎ ‎23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1737827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    110 3
    فرزندان خودشان اگر بودند الان زمین و زمان را به هم دوخته بودند ولی بچه های مردم بزرگ نمایی ست وزیر آموزش و پرورش معلمان مدرسه باید پاسخگوی شفاف باشند انگار مدیران مدرسه خبر دارند ولی نمی خواهند چیزی بگویند چرا مدیر ومعلمان مدرسه دچار مسمومیت نمیشوند؟
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    104 4
    وقتی هیچکس سرجای خودش نیست میشه همین دیگه
  • UA ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    110 4
    اینها خائن به ملت هستن
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    7 149
    شما هم با تیترهای دعوت به اغتشاش سخت مشغول براندازی
  • حسین IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    104 4
    شما شکایت پیش کی برده اید؟ این وزیر و نماینده خود کسانی هستند که این اتفاقات را در جامعه در حال رقم زدن هستند!!! سکوتشان نشانه چیست؟ خودشان را مجرم معرفی کنند؟
  • مصدق کرد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    110 5
    توی عمرم،وزیری به ابن بی کفایتی ندیده بودم،خدا نصیب هیچ وزارتخانه ای نکند؟!!!
  • جعفر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    85 4
    وزیر که نباید به این مسائل جزعی بپردازد ما مملکت شهادت پروریم اگر طفلان ما هم از بین بروند تازه مثل طفلان مسلم برایشان نوحه میگذارند چیزیکه زیاده بچه ،اگر کم شود اموزش وپرورش میتواند به بقیه بهتر رسیدگی کند ،تازه نمی خواهند،،، پول خرج کنن مدرسه غیر انتفاعی فراوان ،اموزش وپرورش سنبل است بعد سه سال تعطیلی کی حال کار کردن داره الان معلمها کار وکاسبی دوم دارند وبه چندر غاز حقوق دولتی نگاه هم نمیکنند ،وزیر هم تو اطاق خودش وزیره کی محل میگذارد پاس کاری هم مد روزه که کی تحقیق کنه ،الان دلار وطلا وزمین وماشین بچه کیلو چنده فقط مادرانی که زحمت بزرگ کردن بچه ها را کشیدن ناراحتند اونم با تو دهنی وتحدید میشینه سر جاش .بچه را بزار کار یاد بگیره وخانه داری ببین طالبان چقدر موفق بوده این دخترای پررو را ادم کرد،.
  • علی ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    81 3
    اینگونه اشخاص را عمدا برای آموزش وپرورش انتخاب می کنند که فرهنگیان تحقیر شوند
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    80 3
    همیشه وزرای آموزش و پرورش را از بین انسانهای سهل انگار انتخاب می کنند4
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    82 2
    وزیر به درد نخور و ضعیف که دچار روزمرگی شده عوضش کنید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    92 3
    به اینا نگید نماینده مردم . اینا نماینده جیب خودشونن .هر کس بهشون بیشتر بده اونوری میچرخن
  • عبدالله IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    89 6
    تنها مشکل در جمهوری به اصطلاح اسلامی ایران فقط بیرون بودن موی سر بانوان است و ݝیر از این همه چیز گل و بلبل است، این یک فقره را هم با زور و تهدید و محرومیت درست کنند دیگر نیازی به بهشت برین نیست!!!
  • احمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    72 4
    شما داری از مسئولانی صحبت میکنی که نه دیگر نماینده مردم هستند و نه مردم برایشان اهمیت دارد دارید از انسان نماهایی صحبت می‌کنید که حجاب را برای اهداف گمراه کننده سر مشق قرار داده اند و غافل از آتشی که هر لحظه ممکن است دامنشان را که چه عرض کنم تار و پودشان را خواهد سوزاند شده اند
  • حسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    60 3
    شماها که اعلام کردین الان که این کار خودم بچه ها برای فرار از مدرسه است البته بعضی از مدارس حتما فردا اعلام میکنید که خود بچه ها این مواد شیمیایی را ساختن و آوردن که سرگرم شوند وبعدشم که دیگه فراموش میشه مثل همیشه
  • NL ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    51 3
    وای بر من.وای برتو. وای برما.دیگر چقدر بی تفاوتی. چقدر بی احتیاطی.حالا بگیم یک مورد دروغه.دو مورد درو غه.یعنی همه دروغ میگن؟بترسید از روزی که آه این دختران بیگناه یقه خانواده های خودتون را بگیره.خانم مدیر.اقای یا خانم اورژانس.نماینده .نگید دروغه.ماجرا را پی گیری کنید .دشمن از هر سلاحی استفاده میکنه تا خاط همه مردم مشوش بشه. جدی برخورد کنید سر سری نگیرید.تاریخ ثبت میکنه. آسمان ثبت میکنه. بجنبید.
  • محمدعلی مرادی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    66 1
    دولت و مجلس انقلابی هم دیدیم. تاریخ خود شواهد گویاست
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    58 2
    مابعد از انقلاب کلا وزیر اموزش وپرورش نداشتیم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    48 2
    مگه نماینده کاره دیگه یی بلدن؟؟!!
  • کامرانی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    67 3
    فقط جای تاسف داره کشوری با تورم شدید فقر فراوان مدارس بدون امنیت با مسئولین بی کفایت اداره میشه
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    46 2
    تیتر گویا