ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال شیمیزو اس پالس پس از ثبت نهمین پیروزی در جی لیگ، شرایط بد زمین و آب و هوای نامساعد را عامل کیفیت پایین بازی توصیف کرد.
افشین قطبی در پایان دیدار مقابل اوارواردز که با برتری یک بر صفر همراه بود، گفت: این بازی یک مبارزه به تمام معنا برای دو تیم بود. امروز بازی‌های فشرده‌ی ما آغاز شد و اولین بازی را انجام دادیم. در هشت روز باید سه بازی انجام دهیم.
وی ادامه داد: شرایط زمین چمن اصلا خوب نبود و دما و رطوبت زیاد هم باعث شد کیفیت بازی کم شود. البته تیم ما در این بازی با این وجود فرصت‌های خوبی ایجاد کرد. بازیکنان ما در این دیدارتلاش کردند تا جایی که می توانند به اصل فوتبال اهمیت بدهند، نه به مسائل جانبی. با این وجود کیفیت بد زمین در بسیاری از دقایق مانع از این کار می شد.
قطبی که شکست هفته‌ی گذشته‌ی تیمش را حاصل شوک روحی به بازیکنان عنوان کرده بود، گفت: این پیروزی را به خانواده‌ی آقای ساندا، همسر و سه فرزندش تقدیم می کنیم.
سرمربی پیشین تیم ملی با تمجید از بازیکن پیشین آرسنال هم گفت: فردی لیونبرگ کمک زیادی به ما کرد تا آهنگ بازی مان را پیدا کنیم. امروز با وجود این که انگشت پایش آسیب دیده بود برای ما بازی کرد و توانست با عملکرد خوب خود برتری را در میانه‌ی میدان برای ما رقم بزند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    2 1
    قطبی تنها اتفاق خوب این روزهای فوتبال ایرانه. گرچه هیچ سنخیتی با ایران امروز که نمادش امثال استیلی و دایی هستن نداره!
  • بشمار 1 2 3 4 5 6 تمام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    3 1
    زنده باد امپراتور
  • وطن پرست. IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    1 2
    شما چرا از این بابا که دو ساله تمام دروغ گفت و اخر سر هم ابرویمان را برد خبر میگذارید. در ضمن شاهکار نکرده الان هفته 36 است و 9 برد اورده.
  • مهران از دزفول IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    2 0
    به خدا بعد از قطبی پرسپولیس دیگه تیم نشد خوبه که نیست تا زلالت پرسپولیسو ببینه
  • بهاره استقلالی BE ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 4
    اتفاق خوب فوتبال ایران، یعنی وعده توی خالی‌ ۳ میلیاردی رفتن به جام جهانی ؟!! آقای قطبی قبل از ایران فقط سرمربی تیم‌های دبیرستانهای دخترانه آمریکا بوده، ۸-۷ سال در کره آنالیزور بود ولی‌ کسی‌ به او تیم نمی‌داد، با وجود سابقه سرمربیگری تیم ملی‌ ایران، الان مربی‌ تیمی درجه دو در لیگ ژاپن است که الاکلنگی یا ۴ گٔل می‌‌زند و یا ۴ گٔل می‌‌خورد. سطح کیفی‌ لیگ ژاپن هم بهتر از ایران نیست چون نتایج باشگاه‌های ژاپنی در آسیا، ضعیف طور از باشگاه‌های ایران است !!!
  • نیلوفر DE ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 3
    خبرآنلاین ! میدونم چاپ نمیکنی، ولی واقعا واست متاسفم ! دیشب رضا یزدانی با دلاوری مدال طلای مسابقات جهانی کشتی رو تو استانبول برد، ولی حتی یه خبر کوچک هم از این قهرمان نزدی !
  • فرزاد پرسپوليسي IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    3 1
    افشين امپراطور كجائي ؟ كاش بودي و تيم را تحويل ميگرفتي . خداكنه استيلي قبول كنه كه امپراطور تيم را قهرمان كرد نه خودش
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 1
    بهاره استقلالی! اون سالی که قطبی با پرسپولیس تو لیگ ایران قهرمان شد استقلال چندم شد؟ سیزدهم! اینو همیشه یادت باشه.
  • بهاره استقلالی BE ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 0
    جناب بی‌ نام، آن سال آن سال بود و امسال امسال است، در خاطرات خود زندگی‌ نکنید، امسال آقای قطبی کجاست ؟ مربی‌ یک تیم زیر متوسط، تازه اگر ۲ سال در ایران مربیگری نمی‌‌کرد باز هم مجبور می‌‌شد به آمریکا رفته و مربی‌ دبیرستان شود.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 0
    دوست معطل! اگه امسال امسال هست چرا هی به مربیگری قطبی 16 سال پیش در آمریکا اشاره میکنی؟ بهت پیشنهاد میکنم این کینه رو که به هردلیلی دچارش شدی کنار بذاری. چون اینجوری فقط یه سری حرفای بی‌منطق میزنی که خودتو خوشحال میکنه فقط!
  • پوریا IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 0
    موفقیت، کامیابی، سلامتی، تندرستی و سربلندی را برای افشین قطبی عزيز آرزومندیم.
  • seyed IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 1
    خانم بهاره استقلالی.افشین هرچی نداشته باشه اخلاق داره.چیزی مربیان ایرانی ندارند جز معدود افرادی مثل آقای جلالی. افشین پشت هیچکی حرف نمیزنه مثل اقایان حاج رضایی و.............. قول دادن با تزریق روحیه فرق میکنه. اصلا افشین از لحاظ فنی 0 و اخلاق 100 می تونی منکر بشی؟ با دلیل لطفا. منتظرم.