۰ نفر
۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۱

دور تازه تغییرات در بانک مرکزی ایران در حالی شکل می گیرد که هنوز مدت زیادی از برکناری طهماسب مظاهری از سمت رییس کلی بانک مرکزی نمی گذرد

گروه اقتصادی : دور تازه تغییرات در بانک مرکزی ایران در حالی شکل می گیرد که هنوز مدت زیادی از برکناری طهماسب مظاهری از سمت رییس کلی بانک مرکزی نمی گذرد. اگرچه در ابتدا پیش بینی ها مبتنی بر این بود که محمود بهمنی دبیر کل دیروز و رییس کل امروز بانک مرکزی دست به ترکیب بانک مرکزی نزند اما اقدام های اخیر او در سکانداری ساختمان فیروزه ای که با تغییر مدیر روابط عمومی بانک مرکزی آغاز شد نشان داد که او در مدیریت خود از هیچ ملاحظه ای  تبعیت نمی کند. وی در تازه ترین اقدام یدالله اثنی عشری را به سمت دبیر کلی بانک مرکزی انتخاب کرده در حالی که شنیده ها حاکی از حضور عبدالرحمن ندیم بوشهری در این سمت نیز بوده است. با قطعی شدن دبیرکلی اثنی عشری گفته می شود رضوانفر به عنوان معاون مالی و اعتباری بانک مرکزی معرفی خواهد شد.

به هر حال آن چه بیش از پیش مهم جلوه کرده است تغییرات در بانک مرکزی است. در این بین بیراه نیست اگر حسین قضاوی نیز از سمت قائم مقامی کنار گذاشته شود به هرحال هر رییس کلی این حق را دارد تا قائم مقام خود را با نظر و مصلحت خود تعیین کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =