رسالت اصحاب رسانه زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: رسالت امروز جامعه رسانه ای کشور عزیزمان فراهم نمودن و پیاده سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

سردار علی محمد اکبری در این جشنواره با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این جشنواره ها فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و همچنین تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و اهالی قلم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به قداست جایگاه قلم در اسلام و قرآن، وجه تشابه جشنواره با نام حضرت ابوذر را یادآوری کرد و افزود: ابوذر در زمان پیامبر عظیم الشأن اسلام جزء صحابی خاص بود و همراهی ویژه با حضرت علی علیه السلام هم داشت که ذهن را به انقلاب اسلامی و دوران رهبری امامین انقلاب و گام اول و دوم می برد.

سردار اکبری در تشریح برخی از خصوصیات ابوذر، گفت: صداقت و راستگویی، مطالبه گری، روشنگری، بصیرت افزایی، طرفداری از جبهه حق که ویژگی بسیار مهمی است زیرا برخی بعد از پیامبر منحرف شدند و فریب چرب و شیرین دنیا را خوردند و از جبهه حق دور شدند؛ حق گویی، حق شناسی، سبک زندگی اسلامی و تبیین که از مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، از ویژگی های ابوذر به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما و جامعه رسانه ای کشور عزیزمان فراهم نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =