روزنامه اصولگرا: با مسمومیت‌ها، وارد یک «جنگ کثیف میکروبی و شیمیایی محدود و هوشمند» شده‌ایم

 محمدکاظم  انبارلویی در یاداشت «جنگ کثیف!» روزنانه «رسالت» نوشت:

:

  • رهبر معظم انقلاب در واکنش نسبت به رویداد مهم مسمومیت دانش آموزان فرمودند:« این یک جنایت بزرگ و غیرقابل‌اغماض است.» رئیس‌جمهور هم مسمومیت دانش آموزان را توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش آموزان دانست و از آن به‌عنوان یک جنایت و اقدام ضد بشری یاد کرد.

  • مجموعه گزارشات و اخبار رسیده از برخی استان‌ها و شهرستان‌ها در مورد مسمومیت مدارس دخترانه نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در برابر یک پدیده بی‌سابقه از معاندت و دشمنی قرار دارد که شنیع بودن آن حتی در کنوانسیون‌های جهانی و ممنوعیت آن محرز است.

  • مجموعه اخبار نشان می‌دهد ما وارد یک جنگ کثیف میکروبی و شیمیایی محدود و هوشمند شده‌ایم. تحلیل این پدیده بر هر ناظر داخلی و خارجی محرز و روشن است از توییت سفیر روسیاه انگلیس درباره این حوادث معلوم می‌شود قصه از چه قرار است و قضیه به روایت ایشان ادامه دارد.

  • آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ ادراکی و شناختی خود را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده‌اند. کیست که نداند قائله جدید زیر سر آن‌ها است. آن‌ها که صدها هزار سلاح را از مرزها وارد ایران کردند و با هوشیاری مأمورین انتظامی و اطلاعاتی لو رفت و کشف و ضبط شد. حالا دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده‌اند تا تلافی یک شکست کمرشکن را جبران کنند.

  • اطلاعیه وزارت کشور هوشمندانه بود و نشان‌ داد چشمان بیدار سربازان امام زمان (عج) در حال رصد این جنگ کثیف هستند و ان‌شاءالله به‌زودی اخبار آن را برای مردم بازگو خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =