بازار فروش برای همه تبلت‌هایی که حرف "i" را قبل از برند خود ندارند بازار سخت و دشواری است.

به همین دلیل شرکت اپل "Apple" حتی برای حفظ قدرت خود در بازار نیازی به انتشار نسخه‌های جدید بروزرسانی iPad‌ها نمی‌بیند.

این نتیجه آخرین تحقیق جی پی مورگان "J.P. Morgan" تحلیلگر مارک موسکویتز "Mark Moskowitz" در مورد بروزرسانی بود هنگامی که او با کارمندان داخلی این صنعت در مورد بروزرسانی iPad جدید در حال گفت و گو بود.

موسکویتز نوشت: "در ماه های اخیر، سرمایه گذاری‌ها برای ارائه iPad3 به بازار در فصل تعطیلات افزایش یافته است، در صورتی که تحقیقات اخیر ما چنین نشان می‌دهند که هیچ خبری از این دستگاه برای تولید امسال شرکت نیست.

به نظر ما اپل نباید عجله کند زیرا، دیگر برندهای تبلت از بازار عقب مانده‌اند و شرکت‌ها برای جبران این عقب ماندگی در سال 2012 به شدت تلاش خواهند کرد.

بنا بر آخرین تحقیقات شرکت بین المللی داده ها (IDC) آیپد2 در هر ربع ثانیه سه میلیون و سیصد دستگاه را به بازار عرضه می‌کند که 68.3 درصد از آن سهم بازارهای جهانی است و این رقم مربوط به ربع ثانیه قبل است.

IDC نیز همانند موسکویتر به اپل صبر را توصیه می‌کند.

جنیفر سانگ "Jennifer Song" تحلیلگر تحقیقات IDC چنین می گوید: "سهم iOSهای اپل برای در دست داشتن قدرت بازار چهل درصد بیشتر از گوگل اندریود "Google's Android" ادامه خواهد داشت، اما ما توقع داریم که این سهم با ورود تبلت‌های کارخانه‌های دیگر نزدیک به پنجاه درصد نزول کند."

با ساخت و تولید زنجیره تبلت‌های 10.1 اینچی اندریود و عرضه حدود ده میلیون دستگاه در ماه به جای تبلت‌های 9.7 اینچی iPad، می‌توان گفت که تبلت‌های اندریود در فصل تعطیلات به بازار یورش می‌برند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =