۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
سرخیو راموس: من به پاریس فحش ندادم!

سرخیو راموس در مورد لب خوانی که از صحبت‌هایش شده، توضیح داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-0 باواریایی‌ها خاتمه یافت تا شاگردان یولیان ناگلزمان در مجموع با برتری 3-0، راهی دور بعدی شوند. نتیجه‌ای که سرخیو راموس در پایان بازی از آن بسیار عصبانی بود. او به همین خاطر در پایان بازی شروع به ناسزا گفتن و فحش دادن زیر لب کرد و برخی رسانه‌ها ادعا کرد که با لب خوانی که انجام دادند، راموس عبارت «لعنت بر آن کسی که [باشگاه] پاریس را تاسیس کرد. مادر***» را گفته است. اما سرخیو راموس به طور کامل این موضوع را رد کرده و با اینکه فحش دادنش را انکار نمی‌کند اما می‌گوید که منظور و مقصود او پاری سن ژرمن نبود و اصلاً اسمی از این باشگاه نبرده و لب خوانی که از او شده، اشتباه است.

این موضوع باعث عصبانیت شدید هواداران پاری سن ژرمن شده و حال راموس در توئیتر خود با انتشار فیلمی از لب خوانی‌اش، به دو زبان اسپانیایی و فرانسوی در این‌باره توضیح داده است.

به طور معمول به چنین مواردی توجه نمی‌کنم اما نمی‌خواهم چیزی که اتفاق نیافتاده، بدیهی تلقی شود. من اصلاً نمی‌گویم پاریس و از سر ناامیدی و یأس می‌گویم «پسسس» یا «پففف». در مورد عبارت (ناسزا) نیز در فوتبال به گفتن چنین چیزهایی عادت داریم. بیایید از خود حرف در نیاوریم و به دنبال چیزی نباشیم که وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1741215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =