گزافه‌گویی مایک پنس علیه ایران در جمع منافقین

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد که احیای توافق هسته‌ای با ایران راه را برای دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای هموار می‌کند.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا روز شنبه به وقت محلی در یک تجمع در واشنگتن که توسط منافقین و با حضور افراد معاند جمهوری اسلامی ایران و عناصر ضد انقلاب برگزار شد به گزافه‌گویی علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که احیای توافق هسته‌ای با ایران، مسیر دستیابی تهران به سلاح اتمی را هموار می‌کند و به بی‌ثباتی در منطقه دامن می‌زند.

 بنابر گزارش شبکه فاکس نیوز، مایک با تقدیر از سیاست «فشار حداکثری» ترامپ علیه ایران مدعی شد: زمانی که ما کاخ سفید را ترک کردیم ایران از هر زمان دیگری منزوی‌تر بود اما دولت بایدن تمام تلاش‌های ما برای به حاشیه راندن این کشور را تهدید می‌کند.

وی در ادامه آنچه تلاش‌های دولت بایدن برای مشارکت مجدد در توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ و چشم‌پوشی از تحریم‌های ایران عنوان کرد را نابخردانه و غیر عقلانی دانست و مدعی شد که توافق جدید بی‌ثباتی در خاورمیانه را حل نخواهد کرد و موجب توقف جاه‌طلبی‌های ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد شد.

 این اولین باری نیست که مقامات سابق آمریکایی در تجمعاتی که توسط گروهک تروریستی منافقین و گروه‌های معاند برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و اظهارات ضد ایرانی خود را مطرح می‌کنند.

مایک پنس پیش از این نیز در دوران فعالیت خود به ‌عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا همواره مواضعی به شدت ضد ایرانی را دنبال می‌کرد و بر لزوم آمادگی ارتش آمریکا برای مقابله با ایران تاکید کرده بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 0
    بسوزید که سوختنتان را عشق است خدا با ماست