بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت بزرگراه شمالی به شورا ارسال نشده است

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت بزرگراه شمالی به شورا ارسال نشده است و لذا کلیه عملیات مالی این شرکت از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۲ غیرقانونی است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی حاجی قاسمی» در نطق پیش از دستور ابتدای نود و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر با بیان اینکه موارد زیر مطابق ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی به شهردار تذکر داده می شود، اظهارداشت: انعقاد قراردادهای نرم‌افزارهای «مدیریت بحران با مشارکت مردمی» و «نظام جامع مدیریت شایستگی» مطابق ماده ۲۴ خرید خدمات مشاوره و ماده ۳۱ آیین نامه معاملاتی شهرداری تهران تسری یافته به کلانشهرها با یک شرکت خاص در سقف معاملات متوسط بدون اخذ نظر کارشناسی از سازمان‌ تخصصی و یا کارشناس رسمی فاقد توجیه قانونی می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: علیرغم تذکرات قبلی و مطابق بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون شوراها کماکان بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت بزرگراه شمالی به شورا ارسال نشده است و لذا کلیه عملیات مالی این شرکت از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۲ غیرقانونی است.

حاجی قاسمی بیان کرد:در فرآیند برگزاری مناقصه پل B۰ بزرگراه شمالی که منجر به عدم انتخاب پیمانکار تاکنون شده است به نظر می رسد صرفه و صلاح شهر کرج نادیده گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =