برنده نبرد اسلحه روسی و انگلیسی در اوکراین / عکس

میدان نبرد اوکراین صحنه رویارویی سلاح‌های غربی و روسی شده است. پیش‌بینی نتیجه این نبردها دشوار و در برخی موارد غیرمنتظره است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلویس استورمر خودروی زرهی ساخت کمپانی آلویس ویکرز در انگلیس است که با مجهز شدن به موشک‌های پدافندی استاراستریک و مارتل در نقش پدافند هوایی متحرک کوتاه برد ایفای نقش می‌کند.

پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.

تقابل اسلحه روسی و انگلیسی در میدان نبرد/ برنده کدام است؟ / عکس
پهپاد لنست و پدافند استورمر در یک قاب

نتیجه رویارویی این دو سلاح چه خواهد بود؟ در یکی از این نبردها پهپاد روسی توانست پدافند انگلیسی را از کار بیاندازد و هدف قرار دهد.

تصویری از لحظه هدف قرار گرفتن پدافند استورمر توسط پهپاد لنست در فضای مجازی منتشر شده است.

تقابل اسلحه روسی و انگلیسی در میدان نبرد/ برنده کدام است؟ / عکس
لحظه هدف قرار گرفتن استورمر

در «پهپاد ترسناک روسیه پدافند انگلیسی را با خاک یکسان کرد!» بیشتر در این رابطه بخوانید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • علی DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    حقیقتا شماها نوکران روسیه هستید نیروهای اوکران انقدر تانک های تی ۷۲ و تی ۹۰ را منهدم کردند و فیلم هاش توی شبکهای مجازی زیاد هستش میتوانید اون فیلم ها را در سایت خود بزارید
    • انصاف IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      خوب ناراحتی نداره تو هم خوشحال باش . اما نوکری کردن برا کشورهایی که ۴۴ ساله هموطناتو تحریم کردن ننگه میدونی یا بیشتر توضیح بدم پوتین تمام قد در مقابل ناتو ایستاده البته ما هم که بدمون نمیاد پوستشونو بکنه در ضمن مردم اکراین قربانی سیاستهای زلنسکی دلقک و غرب شدن خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    اگه خبر آنلاین این گفته حتمآ روسیه پیروزه
  • تک IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    وجدانا روسیه خیلی قوی است در مقابل چندین کشور مانده با آن تجهیزات جدید موشک هیماراس آمریکایی و توپ خودکششی هویترز آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی و حالا بماند که لهستان و آلمان و ایتالیا و ترکیه پهباد بی‌بیرقدار ۲ که خیلی پیشرفته است جلوی چندین کشور تا الان مانده نشان می‌دهد که روسیه مدرن شده و تجهیزات بروز شده ، اگه روسیه کشور ضعیفی نیست که به فضا چندی قبل فضاپیمای سایوز را فرستاد معلوم و مشهود است روسیه دارد تجهیزات غربی را تست می‌کند پوتین خیلی باهوش تر از هر سیاست مداری است ارادتمند شما میثم از رودبار
  • محمد عبدی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    عنگلیس این روباه پیر در سیاست و حیله ونیرنگ دست شیطان را از پشت بسته ولی در صنعت از چین خیلی عقب است چه رسد به روسیه
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    تصویر مونتاژه کاملا معلومه
    • مهدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      333 1
      بخواب لالا
  • حسین عباسی BE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    6 361
    با درود وعرض ارادت خدمت بزرگواران.البته وصدالبته که دنیای مجازی امروز بقدری بزرگ وبی درو پیکره که هرکس هرچه دلش بخواد میتونه بعنوان اخبار تو صفحه اش بنویسه.خوب اما درباره این خبر.بیشتر سروران میدونن که این پرنده هذ باموتور ملخی کار میکنن وبهمین خاطر سرعتشون خیلی کمه.واز اونجاییکه سیستمهای پدافندی مجهز به رادار عکس العملشون نسبت به سرعت وحمله اینگونه از پرنده ها خیلی خیلی بیشتره.حالا خود بزرگواران میتونن نتیجه بگیرن.در جاییکه این پرنده هارو حتی با اسلحه های سبک وانفرادی میشه شکار کرد.سیستم پدافند موشکی نمیتونه اونارو از کار بیندازه.؟
  • انصاف IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    غربگداها یادتون رفت بگین فتوشاپه؟ خخخخخخ