۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
 نمایشگاه مد ولباس درشهرکرد افتتاح  شد

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : ترویج فرهنگ استفاده از لباس‌های محلی و سنتی برای نسل جدید، معرفی، کارآفرینی و همکاری با فعالان و علاقه‌مندان حوزه مد و پوشاک،از اهداف این نمایشگاه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،نمایشگاه مد و لباس بانوان صبح امروز در نگارخانه شهید شهرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و فعالان عرصه مد و پوشاک افتتاح شد.

شهرام فرجی،معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ترویج فرهنگ استفاده از لباس‌های محلی و سنتی برای نسل جدید، معرفی، کارآفرینی و همکاری با فعالان و علاقه‌مندان حوزه مد و پوشاک، ارائه و ترویج پوشش اسلامی ایرانی و ترویج عفاف و حجاب از جمله اهداف این نمایشگاه است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد: در این حوزه برای ۷ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۳ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

فرجی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۵ مدل لباس ایرانی اسلامی بانوان و ۸ مدل لباس محلی عرضه شده است، افزود: نمایشگاه مد و لباس بانوان از ۲۱ تا ۲۶ اسفندماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۸ در نگارخانه شهید شهرانی پذیرای علاقه‌مندان است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =