پشت این قیافه پدربزرگانه و آرام، شیطان خفته است. شیطانی که سه مورد قتل درجه یک و یک مورد قتل درجه دوم و به گفته بازپرس تعداد نامشخصی دیگری را انجام داده است.

آسوشیتدپرس نوشت: جان بویر 132 کیلویی راننده تریلی است و سالها بین ایالتهای مختلف امریکا در سفر بوده و طبق اعترافات خودش علاقه خاصی به شکستن گردن فاحشه های ریز اندام بین ایالتی داشته است.

ظاهرا صورت آرامی دراد ولی هنگام حرف زدن چهره ای تهاجمی نسبت به زنان گرفته و دائما آنها را فحش می دهد. بر اساس مدارک و اعترافات، این راننده تریلی، متهم است که دست کم سه فاحشه را در جنوب شرق امریکا بعد از سوار کردن و خوش و بش،  بعد از خرد کردن استخوان مقتولان ریز اندام، آنها را به قتل رسانده و اجساد را از ماشین به کنار بزرگراههای ایالتی پرتاب کرده است. اغلب اوقات نیز بر سر پولی که باید به زنان می داده جر و بحث هم کرده است.

وی به اتهام قتل زنی در کارولینای شمالی گناهکار شناخته شده (2007)و حبس خود را می کشد. طبق مستندات جدید، بر اساس آزمایشات دی.ان.ای و اعترافات جدید، بویر پرده از قتل دو زن دیگر در تنسی و کارولینای جنوبی برداشت. اکنون چند پرونده حل نشده درباره اجساد زنان کنار جاده در جنوب شرق در دست بازپرسان است که ممکن است با بویر ارتباط داشته باشد و همه اینها بستگی به اعترافات وی در این زمینه دارد و اگر ثابت شود، وی یکی از قاتلان زنجیره ای بین ایالتی با تریلی در تاریخ امریکا خواهد شد؛ هر چند در حال حاضر نیز پرونده وی همچنان سنگین است.

اسکات اسمیث کارآگاه جنایی از منطقه هیکمن در تنسی می گوید قاتل داستانهای ناگفته زیادی دارد و ما باید بر اساس استنادات و آزمایشات دی.ان.ای بتوانیم سایر موارد را نیز  کشف کنیم. در موردی که کارآگاه اسمیث دنبال آنرا گرفته و کشف کرده؛ داستان ناخوشایندی موج می زند. در این مورد بویر فاحشه ای 25 ساله ای بنام جنیفر اسمیث را در آوریل 2005 سوار کرده و در بزرگراه بین ایالتی چهلم برده و بعد این دو بر سر پولی که باید بویر پرداخت می کرده دعوایشان می شود (بر اساس اعترافات قاتل) و قاتل با کمربند مقتول را خفه کرده و جسد وی را از تریلی به بیرون پرتاب می کند.

دو سالی طول می کشد تا دی.ان.ای گرفته شده از روی جسد مقتول با بویر بازداشت شده در کارولینای شمالی و دادگاهی وی در مورد پرونده قتل زنی دیگر مطابقت داده می شود و آنوقت همه می فهمند که وی قاتل زن مورد نظر در تنسی نیز بوده است. کاراگاهان در بازجویی های فنی زیاد روی اعصاب بویر می روند و سپس قاتل عصبی هر چه از دهنش در می آید درباره زنان گفته و به قتل اعتراف می کند.

داستانی که لاکلایر، سرکلانتر پلیس منطقه دارلینگتون از بویر تعریف می کند نیز قابل توجه و در خور تعمق است. ابتدای ماه جاری بویر برای مصاحبه در مورد قتل میشل هاگادون 34 ساله به این منطقه آورده شد و بویر عصبانی ضمن تکذیب قتل وی در ابتدا، با حمله به لاکلایر و همکارش سعی می کند همه چیز را انکار کند و بعد می گوید وی سالهای زیادی رانندگی کرده و فاحشه های زیادی را مورد سوء استفاده قرار داده است. بر اساس مدارک موجود جسد هاگادون در اوریل سال 2000گوشه بزرگراه شما هر 20 نزدیک منطقه فلورنس در 30 مایلی جایی که بویر مقتول را سوار کرده بود، پیدا شد.

بویر عصبانی خطاب به کسانی که با وی مصاحبه می کردند گفت با خیلی از فاحشه ها رفته و اغلب آنها دختران بازپرس یا کاراگاهان بوده اند!!

لاکلایر می گوید من کارشناس امور روانی نیستم اما مطمئنم بویر مشکل خاصی با زنان دارد و شاید به همین دلایل باشد که تاکنون ازدواج هم نکرده است. بازپرسان می گوید بویر سر قیمت با هاگادون پیدا کرده و سیم را دور گردن وی انداخته و آنرا شکسته و بعد خفه کرده است. یک دهه این موضوع و پرونده مفتوح و بدون جواب بود تا اینکه آزمایش دی.ان.ای گرفته شده با بویر مطابقت پیدا کرد.

لاکلایر به بویر گفت که پدرش نیز راننده تریلی بوده و وقتی بویر بچه بوده چطوری با لگد پدرش از درب تریلی به بیرون پرتاب می شده است و این موضوع روی بویر تاثیر بدی گذاشته و وی نیز مقتولین خود را به همین شکل بیرون می انداخته است. بعد از اجرای حکم درباره پرونده قتل در کارولینای شمالی، قاتل باید به تنسی رفته و دوباره به اتهام قتل درجه یک در انجا و بعد در کارولینای جنوبی برای قتل مشابه برده شود.

گفتنی است بویر در سال 2007 به اتهام قتل اسکارلت وود در ولمینگتون کارولینای شمالی به 12 سال زندان محکوم شد که چهار سال را فعلا علی الحساب در زندان به سر می برد. در مورد پرونده اسکارلت ظاهرا بعد از مصرف مواد مخدر توسط بویر و فاحشه 31 ساله، درگیری پیش آمده و استخوانهای دنده مقتول شکسته می شود. آنها در شب قبل از مفقود شدن مقتول در یک پارتی دیده می شوند و بعد در نهایت بویر به قتل درجه دوم محکوم و گناهکار شناخته می شود.

بازپرسان می گویند: دست کم دو پرونده قتل دو زن مشابه و لاغر اندام در بزرگراههای بین ایالتی جنوب شرق وجود دارد که ممکن است پای بویر در میان باشد و باید منتظر آزمایشات جدید در این رابطه باشیم.

/5656

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    چشماشو مثل قاتلهاي ايراني ميپوشوندينشون
  • زند IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 1
    هر چند تا از این گزارشها بگذارید نمیتونید فجایع توی ایران رو سانسور کنید!
  • بدون نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 5
    دمش گرم! كارش قانوني بوده، آخه توي آمريكا براي اين جور كارها نبايد پولي رد و بدل بشه و گرنه منع قانوني پيش مي‌آد.