۴ نفر
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کپی ظریف هواوی از روی آیفون ۱۴ / عکس

گجت‌نیوز نوشت: طرح لو رفته از هواوی پی ۶۰ پرو – P۶۰ Pro حاکی از شباهت عجیب پرچم‌دار آینده این شرکت چینی با آیفون ۱۴ پرو در قاب جلو است.

هواوی صبح امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین)، طی رویدادی از پرچم‌داران جدید خود رونمایی خواهد کرد. بدین ترتیب، پس از مدت‌ها انتظار، سری P۶۰ و گوشی تاشو میت ایکس ۳ به‌روی صحنه خواهند آمد. در این میان، یک بلاگر با افشای طرحی از هواوی پی ۶۰ پرو، زوایای جدیدی از ظاهر این گوشی را به‌نمایش گذاشت.

در این طرح، فرم کلی به‌ویژه چیدمان ناحیه دوربین، با رندرهای قبلی این گوشی مطابقت دارد. اما نکته عجیب آنکه در بخش بالای پنل نمایشگر از طراحی پانچ هول استفاده شده که بسیار شبیه به آیفون ۱۴ پرو به‌نظر می‌رسد. این حفره قرص‌شکل از وجود سنسور عمق‌سنج و دوربین سلفی حکایت دارد که برای تشخیص چهره و سایر وظایف استفاده خواهد شد.

البته این حفره می‌تواند بخشی از اعلان مربوط به قابلیتی مشابه با داینامینک آیلند سری آیفون ۱۴ پرو باشد، ویژگی که ممکن است همراه با رابط کاربری HarmonyOS ۳.۱ به سری P۶۰ اضافه شود. به‌جز حفره پانچ، در طرح فاش شده، لبه‌های منحنی واقع در سمت چپ و راست نمایشگر نیز با مجیک پرو ۵، پرچم‌دار تازه‌وارد آنر شباهتی غیرقابل انکار دارد.

مشخصات هواوی پی ۶۰ پرو

هواوی پی ۶۰ پرو به نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED ساخت BOE با وضوح ۲K و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با ترکیب حافظه UFS۴.۰+LPDDR۵X مجهز خواهد بود. در بخش دوربین، این گوشی از سیستم ارتقایافته XMAGE ۲.۰ پشتیبانی می‌کند و از مجموعه دوربین‌های سه‌گانه برخوردار خواهد بود. این پیکربندی شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی IMX۸۸۸ سونی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۵۸ سونی با زاویه دید وسیع و هم‌چنین یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OV۶۴B Omnivision با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری است.

این گوشی نیروی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم تامین می‌کند. علاوه بر آن، انتظار می‌رود P۶۰ پرو با فناوری ToF و سایر ویژگی‌ها در دوربین‌های جلو برای ارائه قابلیت تشخیص چهره امن و ژست‌های کنترلی عرضه شود.

کپی ظریف هواوی از روی آیفون ۱۴ / عکس

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =