۰ نفر
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

در جشنواره نوروزی جعو استور با خرید هر اکانت پرمیوم از این وب سایت می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن PS۵ امتحان کنید.

جعو استور فروشگاه رسمی فروش انواع اکانت های اشتراکی است که تمامی محصولات خود را به صورت قانونی و با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها ارائه می‌دهد. تمامی اکانت هایی که توسط این فروشگاه عرضه می‌شوند روی اکانت شخصی مشتریان به صورت کاملاً قانونی فعالسازی شده و تا آخرین روز اشتراک دارای گارانتی و پشتیبانی پس از فروش هستند.

با فرا رسیدن فصل بهار، این فروشگاه جشنواره ویژه ای برای مشتریان خود تدارک دیده است. در این جشنواره تمامی کاربرانی که اکانت پرمیوم پلتفرم های مختلف از جمله اسپاتیفای، اپل موزیک، یوتیوب، نتفلیکس و ... را در بازه زمانی ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین خریداری کنند، می‌توانند در قرعه کشی ps۵ نیز شرکت کرده و برنده یک‌ کنسول بازی شوند.

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

جایزه ویژه جعو استور

جعو استور یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش و ارائه انواع اکانت اشتراکی است که تمامی محصولات خود را به صورت قانونی و همراه با خدمات پس از فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این وب سایت فروشگاهی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲، یک جشنواره ویژه و هیجان انگیز برای مشتریان خود آماده کرده است.

در این جشنواره تمامی افرادی که از بازه زمانی ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین اکانت اشتراکی یک پلتفرم ( شامل اسپاتیفای، اول موزیک، رندرفورست، نتفلیکس، گیم پس، گرامرلی و .... ) از فروشگاه جعو استور را خریداری نمایند، می‌توانند در قرعه کشی یک دستگاه PS۵ شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن این کنسول بازی امتحان کنند.

هر خرید اشتراکی که از این وب سایت فروشگاهی انجام شود، شامل ۱ امتیاز بوده و هرچه شما در این بازه با خرید اکانت های پرمیوم بیشتر، امتیاز بیشتری کسب کنید می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن کنسول بازی PS۵ افزایش دهید.

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

تخفیف ویژه جعو استور

اسپاتیفای از جمله محبوب ترین پلتفرم های استریم موسیقی در دنیای امروز است که با دارا بودن آرشیو گسترده ای از موسیقی و پادکست از هنرمندان سراسر جهان، تجربه بی نظیری از گوش دادن به موسیقی را برای کاربران فراهم می‌کند. اسپاتیفای با دارا بودن دو نسخه رایگان و پرمیوم خدمات خود را به دو صورت ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که خدمات ارائه شده در نسخه رایگان محدود بوده و پخش موسیقی به صورت آنلاین و با تبلیغات آزار دهنده همراه است.

نسخه رایگان این سرویس همچنین امکان دانلود آهنگ و تعویض نامحدود آهنگ ها را فراهم نمی‌کند. در صورتیکه قصد دارید به صورت قانونی به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید و از مزایای نامحدود خرید اکانت اسپاتیفای بهره مند شوید، باید اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید.

جعو استور یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش اکانت اشتراکی پلتفرم های مختلف از جمله اسپاتیفای است که در جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ که برای کاربران خود تدارک دیده است، تخفیفات ویژه ای را برای خرید اکانت یک ماهه پرمیوم اسپاتیفای در نظر گرفته است. شما با مراجعه به وب سایت این فروشگاه از بازه زمانی ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه می‌توانید اکانت ۱ ماهه پلتفرم محبوب اسپاتیفای را با ۵۰ درصد تخفیف ویژه و فقط و فقط با ۵۰ هزار تومان خریداری نمایید.

با خرید و فعالسازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید به صورت نامحدود به آرشیو گسترده و اختصاصی اسپاتیفای دسترسی داشته باشید، موسیقی های مورد علاقه خود را دانلود کرده و بدون نیاز به دسترسی دائمی به اینترنت به آن ها گوش دهید و از شر تبلیغات آزار دهنده راحت شوید. همچنین با خرید اکانت اشتراکی اسپاتیفای می‌توانید یک پلی لیست اختصاصی برای خود ایجاد کرده و آن را با دوستان خود در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

کد خبر 1743375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =