آمادگی ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی استان کرمان برای میزبانی از مسافران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۵ هزار ۱۷۲ تخت آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فریدون فعالی اظهار کرد: استان کرمان در زمینه داشتن اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارای رتبه اولی کشور است و به همین ترتیب می‌تواند تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را میزبانی کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: تعداد بالای این اقامتگاه‌ها موجب شده که بین مدیران آنها در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رقابت ایجاد شود بطوریکه در کمتر اقامتگاهی می‌بینید که دارای غرفه صنایع‌دستی و محصولات طبیعی نبوده و پرسنل آنها آموزش‌های لازم را در خصوص میزبانی از مهمان‌های نوروزی ندیده باشد.
او ادامه داد: خوشبختانه در دورترین نقطه استان مکانی برای اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد که با دلگرمی پذیرای آنها خواهد بود.
فعالی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان کرمان، بافت، زرند، جیرفت، شهربابک قرار دارد که نظارت بر آنها از یک ماه گذشته آغاز شده و تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1743485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =