ایرج طهماسب با «بچه» و «پشه» برمی‌گردد/ فصل ۲ «مهمونی» در راه است

فصل دوم مجموعه «مهمونی» با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب برای پخش در نوروز ۱۴۰۲ درحال تولید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایرج طهماسب بعد از قطع همکاری با تلویزیون و پایان تولید «کلاه قرمزی»، سال گذشته قدمی مهمی برداشت و با عروسک‌هایی جدید در فضایی متفاوت، مجموعه «مهمونی» را در پلتفرم نماوا تولید کرد. ۴ قسمت ابتدایی این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد و پخش هفتگی آن تا اوایل مهر ادامه پیدا کرد.

فضای متفات برنامه و درخشش شخصیت‌های عروسکی جذاب بچه، پشه، شاباش، دی‌جی، مگس، روح و … باعث شد این مجموعه خیلی زود میان مخاطبان جا باز کند و تا مدت‌ها به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های شبکه خانگی شناخته شود.

حالا بعد از گذشت شش ماه از پایان فصل یک «مهمونی»، عوامل این برنامه مجددا دور هم جمع شده‌اند تا فصل دوم آن را برای پخش آماده کنند. قسمت‌های اولیه مجموعه «مهمونی» قرار است در ایام نوروز پخش شود و در ادامه توزیع آن به شکل هفتگی خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره فضای کار و تفاوت‌های آن به فصل اول رسانه‌ای نشده است.

نکته دیگر درباره فصل دوم « مهمونی» این است که هنوز مشخص نیست فصل جدید در چه پلتفرمی منتشر خواهد شد و احتمالا جابه‌جایی پلتفرم آن وجود دارد.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان ...ک IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    باسلام جالب تماشایی سرگرم کننده از همه عوامل و آقای طهماسب تشکر و قدر دانی میکنم نوروز باستانی بر همه وخانواده گرامیتان مبارکباد شاد وسلامت باشید......