به گزارش فارس وی در خصوص علی آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی گفت: آقای علی آبادی هر کاری که از دستشان بر آمد انجام دادند و این فکر که باید مدالهای ما از 10 به 100 برسد تصور آدمهای کوته فکر است چرا که در این دوره کارهای خوبی انجام شد و امیدوارم این کارها در کشور در دوره آقای سعید لو احیا شود و از همه شما همه افرادی که با نگاه تعالی در خدمت ورزش هستند و به خصوص آقای علی آبادی که نزدیک به 30 سال با دوست ایشان بودهام و از همه مدیران دلسوز و فداکار کشور هستند و در عرصه های گوناگون فداکاری کردند تشکر می کنم. البته ماتلاش کردیم ایشان در وزارت نیرو و در حوزه دیگری خدماتی را ارائه کنند اما مقبول نیفتاد.
وی افزود: اگر فرصتی باشد بنده در همه جلسات ورزشی حضور پیدا خواهم کرد تا از این جلسات استفاده کنم.
رئیس جمهور با اشاره به ویژگیهای سعید لو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی نیز اظهار داشت: آقای سعید لو نیز از مدیران دلسوز و توانمندی هستند . لذا صفا و صمیمیت و محبت بیش از همه عرصههای باید در عرصه ورزش وجود داشته باشد.
احمدی نژاد ادامه داد: فضای ورزشی ما فضای عشق و محبت است و بنده افرادی را میشناسم که بیش از 50 سال است در استانها هر هفته به مراکز ورزشی سرکشی میکنند و ورزشگاه را با یکدیگر هماهنگ میکند و این هزینههایی که امروز برای ورزش میشود یک سوم هزینههایی است که صورت میگیرد و بسیاری از این هزینه ها از سوی افرادی است که با عشق و علاقه به این عرصه خدمت میکنند و این عین علاقه و ظرفیت بسیار مناسبی است و باید حفظ و تقویت شود و از همه ظرفیتها باید در عرصه ورزش استفاده کنیم.
وی در توصیه ای به علی سعید لو رئیس سازمان جدید تربیت بدنی گفت: باید در این دوره به ورزش بانوان اهتمام بیشتری داشته باشید چرا که ما در طول 30 و 50 سال گذشته در این خصوص کوتاهی کردیم. باید به جایی برسیم که زنان و دختران ما باید وارد ورزشهای قهرمانی بشوند و این امر معادلات دنیا را بر هم میزند و اگر ورزش برای جامعه ما اهمیت دارد برای زنان که در جامعه تاثیر بیشتری دارند دارای اهمیت بسیار زیادی است.
رئیس جمهور در پایان اظهار داشت: دولت با تمام توان در خدمت شما خواهد بود و امیدوارم در طول 4 سال آینده شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر در این عرصه باشیم.
احمدی نژاد در پایان با مزاح به حاضرین جلسه گفت:ما آقای سعیدلو را سالم به شما تحویل دادیم و امیدوارم که پس از 4 سال ایشان را سالم تحویل بگیریم.
احمدی نژاد در مراسم تودیع علی آبادی و معارفه سعیدلو گفت: بنده چون این توانمندیهای موجود را از جامعه ورزش میشناسم لذا انتظاراتم از این جامعه بسیار بالا است.
کد مطلب 17449







نظر شما