بهترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران/ چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟

همشهری آنلاین نوشت شهردار تهران گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگوی عیدانه پیرامون شاخص‌ترین عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: مهم‌ترین عملکرد شهرداری در سال گذشته به اعتقاد من تولید سند تحول چهارگانه کلان شهر تهران و اقدام در جهت تحقق این سند است. البته این سند ابعاد مختلفی دارد. یعنی هم در حوزه حمل و نقل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هم در حوزه زیرساخت‌های شهر و امور فرهنگی و اجتماعی قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم. در ادامه نیز در جلساتی که قرار است برگزار شود، ابعاد این اقداماتی که پیش‌تر انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد، برای شهروندان روشن‌تر خواهیم کرد.

۶۰ درصد سود در یک‌سال
شهردار تهران در ادامه پیرامون خبر خوشحال کننده‌ای که سال گذشته شنیده بود، اظهار داشت: خبر خوشحال کننده امسال برای من حضور پرشور مردم و افتخار آفرینی آنان در ۲۲ بهمن با وجود مشکلات متعدد اقتصادی بود.

زاکانی در پایان نابه‌سامانی‌های اقتصادی را خبر ناگوار امسال برای خود دانست و گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار اقتصادی برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که این موضوع دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱ ۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =