ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پذیرایی از گردشگران نوروزی موفق عمل کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پذیرایی از گردشگران نوروزی موفق عمل کرده و با همکاری دستگاه های اجرایی، انتظامی و جامعه محلی شرایط جزیره برای افزایش سفرهای نوروزی مناسب است.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا ضمن تقدیر از مدیریت ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: جزیره قشم از نظر امنیتی در شرایط مناسبی به سر می برد و گردشگران با خیالی آسوده در این جزیره حضور دارند و به تفریح می پردازند.

وی ادامه داد: امسال با استفاده از ظرفیت مردمی در کنار دستگاه های اجرایی و انتظامی مشکلات سال قبل را برطرف کرده ایم و نظم و آرامش در قشم حکمفرماست و تمامی مایحتاج اساسی مردم تامین شده است.

سرهنگ امیری کیا اظهار کرد: یکی از نقاط قوت امسال تسهیل تردد گردشگران می باشد و با افزایش لندینگ کرافت ها از بنادر لافت و پهل برای ورود خودروها، صف انتظار ورود به جزیره کاهش چشمگیری داشته است و صف های اندکی که وجود دارد با توجه به حجم بالای ورود مسافر طبیعی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همچنین از آمادگی دهیاری ها و روستاها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به همکاری خوب سازمان منطقه آزاد و دهیاری های جزیره به منظور آماده سازی روستاها، امسال توزیع گردشگران در سطح جزیره انجام شده و حضور گردشگران در غرب جزیره پررنگ است.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست دکتر افشار فتح الهی، ابراز امیدواری کرد: مسافران به خوشی به قشم بیایند و برگردند و از حضور در این جزیره زیبا لذت ببرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =