رضا شفیعی‌جم و یوسف تیموری به شبکه نمایش خانگی می‌آیند

صبا نوشت: علیرضا کریم‌زاده، کارگردان سریال «اسپینجر» می‌گوید این سریال که ابتدا قرار بود تابستان ۱۴۰۰ منتشر شود تابستان ۱۴۰۲ پخش شود. محمدرضا هدایتی، رضا شفیعی‌جم و یوسف تیموری از جمله بازیگران این سریال هستند. 

علیرضا کریم‌زاده که مدت‌هاست درگیر تولید سریال «اسپینجر» است می‌گوید: «سریال «اسپینجر» اول قرار بود تابستان ۱۴۰۰ منتشر شود اما مشکلات و مسائل زیادی دست به دست هم دادند تا این سریال در آن سال منتشر نشود. یکی از این مشکلات، کرونا و تبعات آن بود. بعضی از مشکلات دیگر هم به مسائل فنی تولید برمی‌گشت. من برای این‌که محصولِ نهایی به نحو احسن به دست مردم برسد و مخاطب‌هایمان این سریال را با بهترین کیفیت ببینند خیلی زحمت کشیده‌ام و طبیعتاً مدت زمان زیادی هم صبر کرده‌ام. امیدوارم تابستان پیش رو، نتیجه‌ این زحمت و تلاش و صبر را ببینیم و سریال «اسپینجر» در تابستان ۱۴۰۲ پخش شود.»

«اسپینجر» به نویسندگی مشترک آزاده محسنی و الهه میرباقری، یک مجموعه طنز فانتزی سیاسی است که تلاش دارد تا روایتی از ۱۰۰ سال آینده ایران را که از سال ۱۵۰۰ آغاز می‌شود، به مخاطبان ارائه دهد. ماجرای اصلی این سریال با گره خوردن در حوادث عجیب و جالب سال ۱۴۰۰ و بازگشت به آن ادامه پیدا می‌کند. در خلاصه داستان «اسپینجر» آمده است: «سهراب که یک نابغه ناآرام است پس از محکوم شدن به اعدام، با خوردن قرص سفر در زمان از سال ۱۵۰۰ فرار کرده و به زمان حال می‌آید. رستم که پلیسی از جان گذشته است، نیز تن به سفر زمان داده و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند، اما در این سفر اتفاقاتی می‌افتد که…» محمدرضا هدایتی، رضا شفیعی‌جم و یوسف تیموری از جمله بازیگران این سریال هستند.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    کپی از قهوه تلخ