پسر نتانیاهو: آمریکابه دنبال سرنگونی پدرم است

ایسنا نوشت: پسر نتانیاهو مقاله‌ای را از وبسایت راست افراطی "بریتبارت" آمریکا به اشتراک گذاشت که در آن به تامین مالی اعتراضات برای سرنگونی پدرش در اراضی اشغالی اشاره شده است.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یاییر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: وزارت خارجه آمریکا در حال تامین مالی از اعتراضات ضد دولتی و ضد اصلاحات قضایی در اسرائیل است.

در یکی از توئیت‌هایی که پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشت، گفته شده که آمریکایی‌ها پشت اعتراضات علیه انقلاب مشروعی که در اسرائیل در حال وقوع است، هستند. بر اساس این توییت، این اقدام به منظور تحت فشار قرار دادن نخست وزیر اسرائیل برای دستیابی به توافق با ایران بوده است.

پسر نتانیاهو یک توئیت را به اشتراک گذاشت که نوشته است: وزارت خارجه آمریکا پشت اعتراضات اسرائیل با هدف سرنگونی نتانیاهو ظاهرا برای انعقاد توافق با ایرانی‌ها قرار دارد. اصلا شین بت در اسرائیل وجود دارد؟

او سپس توییت دیگری را به اشتراک گذاشت، این بار ایموجی‌های قرمز چشمک زن را اضافه کرد، توجه را به توییتی از مارک لوین و مقاله پیوستی از وب سایت خبری بریتبارت جلب کرد که ادعا می‌کرد وزارت خارجه ایالات متحده در تلاش است تا دولت نتانیاهو را سرنگون کند.

در آغاز ماه جاری میلادی، پسر نخست وزیر اسرائیل توئیت کرد که گروه‌های معترض علیه اصلاحات قضایی، تروریست‌های داخلی هستند.

وی نوشته بود: آنها معترض نیستند. آنها آنارشیست نیستند. آنها تروریست هستند. خشونت زیرزمینی در اینجا با کمک مالی مجرمان و میلیاردهای شرور رو به افزایش است. این تروریسم داخلی است. اگر این روند ادامه یابد، در نهایت آنها را بابت تمامی جرایمشان محاکمه می‌کنیم و تحت پیگرد قرار می‌دهیم.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1747064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =