۵۰۰ مکاتبه برای پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان چهارمحال وبختیاری انجام گرفت

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری از پیگیری مجدانه استان برای اجرای مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: در همین راستا تاکنون ۵۰۰ مکاتبه بین دستگاهی، ۳۰ نشست و ۳۱ بازدید میدانی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، داریوش رضایی با اعلام این خبر افزود: پیگیری مصوبات سفر در استان به خوبی در حال انجام است و تلاش می شود تا سفر دوم رییس‌جمهور بخش قابل توجهی از طرح ها آماده بهره براری و اعتبارات تخصیصی جذب شود.

وی ادامه داد: تمامی طرح ها و مصوبات سفر رییس جمهور باید در سامانه منتاک ثبت شود که تاکنون نیمی از این اطلاعات ثبت شده و ضروری است تا مدیران دستگاه های مربوطه در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیگیری تخصیص اعتبار مصوبات سفر از مهمترین برنامه های استان در سال گذشته بود که در همین راستا با دستگاه های تامین کننده منابع از جمله وزارت نفت در سطح ملی سه نشست و در سطح استان ۲ نشست برگزار شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: نشست‌های متعددی نیز با سازمان برنامه و بودجه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همین خصوص برگزار شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1747887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =