۱۱ نفر
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
بهترین برنامه رژیم غذایی رایگان

اگر شما هم بدنسازی کار می کنید و یا می خواهید لاغر شوید، باید در نظر داشته باشید که علاوه بر یک برنامه بدنسازی باید یک رژیم غذایی خوب هم داشته باشید.

در این مقاله می خواهیم شما را با چند نمونه رژیم غذایی رایگان و عالی آشنا کنیم.

  1. برنامه رژیم غذایی رایگان مانکن

اپلیکیشن مانکن مجهز به کالری شمار است و می تواند عادات غذایی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در این برنامه اهدافی مانند وزن را برای خود تعیین می کنید تا برنامه راه هایی را برای رسیدن به آن هدف پیشنهاد کند. خوب است بدانید که در بخش هدف گذاری می توانید ویژگی چربی سوزی برای کاهش وزن سریع را نیز فعال کنید تا پیشرفت شگفت انگیزی را مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های مهم برنامه رژیم غذایی مانکن آنالیز کردن وعده های غذایی شما در طول شبانه روز است. به عنوان مثال، می توانید غذاهای مورد علاقه خود و اقلامی که قصد مصرف روزانه ی آن ها را دارید معرفی کنید تا بتوانید آنها را بر اساس آن جدا کنید. در واقع این برنامه به شما می گوید که چه مقدار از غذایی که می خواهید بخورید مناسب است. یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن مانکن مدیریت روزانه آب و گام شمار و ماشین حساب های مخصوص است که با استفاده از هر کدام می توانید به اهداف خود برسید.

  1. برنامه رژیم غذایی رایگان فیتو

دومین لیست از بهترین برنامه رژیم غذایی رایگان در وب سایت فیت شو اپلیکیشن فیتو است. این اپلیکیشنی است که همه کاربران می توانند از عملکردهای فراوان آن راضی باشند. برای این کار لازم است فقط اطلاعات خود را وارد کنید تا به شما در پیروی از یک رژیم غذایی خوب کمک کند. همچنین شامل بخش های مربوط به رژیم های غذایی خاص مانند کتوژنیک و فستینگ است. برای این برنامه غذایی فرق نمی کند که هدف شما کاهش، افزایش و یا نگهداری وزن باشد زیرا این برنامه رژیم غذایی رایگان و قابلیت های متفاوتی برای عملکرد مورد نظر شما دارد. اگر به دنبال عضله سازی با رژیم و برنامه بدنسازی هستید، می توانید به آن اعتماد کنید.

بهترین برنامه رژیم غذایی رایگان

  1. برنامه رژیم غذایی رایگان کرفس

بهترین برنامه رژیم غذایی رایگان فارسی که این روزها مخاطبان زیادی از آن استفاده می کنند و کاملا از این برنامه غذایی راضی هستند اپلیکیشن کرفس است. فرم برنامه غذایی این اپلیکیشن بر اساس کالری شما است. یعنی تعداد کالری مورد نیاز و مصرفی را با توجه به غذای دریافتی خود مقایسه می کنید. اکثر آپشن های این برنامه رایگان هستند و با خرید اشتراک ماهانه می توانید از امکانات غنی تر این برنامه بهره مند شوید. برنامه غذایی کرفس برای سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس است.

  1. برنامه رژیم غذایی رایگان LOSE IT برای بدنساز ها

یکی از کاربردی ترین و آسان ترین برنامه های مدیریت کالری Lose It است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات شخصی خود مانند قد، وزن، سن و غیره را به برنامه ارائه دهید. این برنامه با توجه به مشخصات شما برنامه غذایی متناسبی به شما خواهد داد تا به هدفتان برای تناسب اندام نزدیک شوید و این کار وظیفه اصلی برنامه Lose It است. (Top of Form و Bottom of form)

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وعده های غذایی، وزن روزانه و سطح فعالیت خود را در برنامه وارد کنید. این اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه رژیم غذایی رایگان برای گوشی های اندروید و ios شناخته شده است.

این برنامه دارای ویژگی های دیگری مانند اسکنر بارکد، تحلیلگر ارزش غذایی، لیست غذاهای مختلف، چالش ها و راهنمای تمرینات ورزشی است. این موارد به شما کمک می کند تا در اسرع وقت به وزن ایده آل خود برسید.

  1. اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان زیره

باید اپلیکیشن زیره را به دلیل پتانسیلی که دارد، به عنوان یکی از بهترین برنامه های رژیم غذایی رایگان در وب سایت بدنسازی و رژیم غذایی فیت شو fitsho.co دانست که توسط برنامه نویسان متخصص کشورمان طراحی شده است. این برنامه بر روی اهدافی که شما تعیین کرده اید تمرکز می کند. شما بعد از دانلود اپلیکیشن زیره و نصب آن باید با ایمیلی که وارد می کنید یک اکانت برای خود باز کنید. در مرحله بعد، باید اهداف خود را انتخاب کنید؛ از جمله کاهش وزن، افزایش وزن و ثبات وزن.

توجه داشته باشید که هنگام ورود به برنامه باید جنسیت، وزن، قد، سن و ... را به درستی وارد کنید تا انتظار عملکرد دقیق برنامه در ارائه بهترین رژیم ها را داشته باشید. این برنامه شما را با غذاهای کم کالری آشنا می کند و قطعا تاثیری فوری در تصمیم گیری های شما خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1748501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =