۴ نفر
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
پنالتی جنجالی پرسپولیس مقابل ‌مس درست بود؟

آنا نوشت: کارشناس داوری به این نکته اشاره کرد که خطای گرفته شده روی مهاجم پرسپولیس به هیچ عنوان پنالتی نبود.

حسین عسگری در خصوص عملکرد امیر عرب براقی در نیمه نخست بازی پرسپولیس با مس رفسنجان اظهار داشت: در دقایق ابتدایی روی بازیکن پرسپولیس خطایی صورت گرفت که بیرون محوطه جریمه رخ داد و خطا هم به شکلی بود که با شارژینگ مدافع مس رفسنجان روی مهاجم پرسپولیس همراه بود. خطا در اصل داخل محوطه جریمه نبود که داور بخواهد اعلام پنالتی کند.

او افزود: تصمیم اولیه داور برای خطا پشت محوطه هجده قدم درست بود اما نمی دانم چرا تصمیم و حرف کمک داور خود را تایید کرد. حتی پس از آن هم باید به جای نشان دادن کارت قرمز به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد. بهتر بود روی تصمیم اول خود پا بر جا می‌بود زیرا مهاجم پرسپولیس در موقعیت گلزنی قرار داشت اما این صحنه یک تصمیم تاثیرگذار بود و مکمن است این اتفاق باعث تغییر نتیجه شود. همچنین اخطاری هم که در دقایق ابتدایی بازی به بازیکن پرسپولیس داد کاملا درست بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1749106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    چطوردرمورد پنالتی استقلال حرف نمی زنید.
  • مهدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    الان خسروی فنایی میان میگن داخل محوطه خورد زمین پس پنالتی درسته سریال نبردهای کثیف همچنان ادامه دارد زند باد استقلال واستقلالی💙💙💙💙💙💙💙
  • بی نام IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    جواب سووال کدام تیم حکومتی است
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    آفرین بر داور کارش درست بود هیچ شک و شبه ای نداشت
  • پرستو IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    این پنالتی فاجعه بود..‌یعنی هر کاری می کنن تا سوگلی حکومت برنده بشه.. همه ی پول و سرمایه ی این کشور در این ۴۴ سال برای قرمزا بوده.. مسائل مربوط به این تیم، مسئله ی ملی بوده.. همه ی برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون حکومتی ایران طرفدار این تیم هستن حتی وقتی نود پخش می شد هم دغدغه ی اصلی عادل خان، تیمش بود دیگه نمیشه مردم رو گول زد.‌ داوری بازی دیشب مس و قرمزی ها همه چیز را ثابت کرد‌.
  • salar.m IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    این همه ناداوری واسه پرسپولیس کردید ، به هیچ کسی برنخورد ، حالا با این صحنه مشکوک همه رقیبان دچار تشویش شدند ، هر تیمی از داوری تا حالا منفعت نکرده بیاد اعلام کنه تا همه بدونند
  • حمید رضا ملازینل IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    اگه و ی ای آر تو لیگ ایران بود از ۲۰سال پیش این تیم حکومتی تو بهترین حالت ی دومی جام حذفی داشت.خطا وسط'زمین هم بود داور می آورد رو نقطه پنالتی.بازی با تراکتور هم یادمون نرفته .پنالتی که داور براشون برای خود شیرینی میگیره همیشه.اگه فیلمشو میبردی فیفا بهت پناهندگی فوتبالی میدادن. داور و کمک دیروز هم گذاشتن که از کورس عقب نیفتن. مکتب این تیم علی پروین ه دیگه ‌‌‌‌نباید بیشتر انتظار نداشت.هر بازیکنی هم که تو این تیم بازی کرده.زمان رویارویی باز بر میگرده تو تیم.از احمدزاده رضاییان واسدی گرفته تا بقیه ‌‌شون.