۳ نفر
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تلفات سنگین استقلال در تهران

خبرورزشی نوشت: استقلال برای بازی مقابل آلومینیوم دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

استقلال با ارائه یک نمایش خوب در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۲ موفق شد با دو گل ذوب آهن را شکست دهد و موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کند. با این حال این برد برای آبی‌ها تلفاتی هم داشت و دو بازیکن فیکس استقلال در بازی مقابل ذوب آهن با دریافت کارت زرد، ۴ کارته شدند و بازی مقابل آلومینیوم اراک را از دست دادند.

روزبه چشمی و مهدی مهدی پور دو هافبک استقلال برای دیدار بعدی محروم شدند و دست ریکاردو ساپینتو برای خط میانی کمی بسته شد.همچنین آرش رضاوند در بازی با ذوب آهن به شدت مصدوم شد و حضور او در بازی بعدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حالا سرمربی پرتغالی آبی‌ها به چند بازیکن نیمکت نشین خود مثل زبیر نیک نفس ، امید حامدی فر و محمد حسین زواره‌ای آماده باش داده تا برای بازی مقابل آلومینیوم در صورت نیاز به ترکیب اصلی اضافه شوند.

همچنین سعید مهری که بازیکن فیکس استقلال بود، بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش در بازی با ذوب آهن ، در دیدار بعدی مقابل آلومینیوم به ترکیب اصلی استقلال اضافه خواهد شد و می تواند به تیمش کمک کند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1749786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 2
    نگران نباشید مربی تیم روبرو دوچرخه سوار بوده و سه امتیاز ناقابل تقدیمتان می کند
    • ایرانی وطن پرست IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 1
      احتمالا بابا مسعود سلطانی فر با تهدید و....سعید مهری و ......را از تیم فراری میده و مدیر عامل سپاهان رو برکنار و مربی ایشان را محروم میکنه تا در این هفته رقیبان پرسپولیس نتیجه نگرفته و راه برای قهرمانی پرسپولیس هموارتر بشه درست مثل اون پنج سال و پنج قهرمانی لنگ ...........