تدوین برنامه های تحول آفرین ۸ گانه برای مقاطع ابتدایی

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان از برگزاری جلسات تحولی با روسا و کارشناسان معاونت و برنامه ریزی جهت اقدامات تحولی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فاطمه عبیری گفت: برنامه های هشت گانه معاونت ابتدایی استان سمنان در سال جدید در قالب برنامه عملیاتی شامل کاهش نرخ تکرار پایه و ترک تحصیل، توجه ویژه به توانمندسازی معلمان مدارس و مربیان کودکستان ها، توجه به شور و نشاط و آرامش روانی درمدارس، سبک سازی کیف دانش آموزان، آموزش مهارت زبان فارسی با رویکرد ترکیبی، ارتقا شایستگی های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان و انس و فهم قرآن می باشد که همه برنامه ها با رویکرد تمام ساحتی و رشد تولید با قوت تمام پیگیری خواهد شد.

عبیری نوید داد که با برنامه ریزی های به عمل آمده در سال جدید شاهد پیشرفت های مثبت و تحولی در حوزه آموزش ابتدایی خواهیم بود و انشاالله بتوانیم با همت دغدغه مندان عرصه تعلیم و تربیت به تربیت تمام ساحتی و افزایش نشاط و معنویت دانش آموزان کمک نماییم.

ایشان افزود: در نوروز ۱۴۰۲، ۷۰ هزار دانش آموز در بیش از ۴۵۰ مدرسه استان مجری طرح مهمانی در مهمانی با محوریت مهمانی خدا بودند که طی این برنامه، دانش آموزان در مهمانی طبیعت به استقبال مهمانی خدا رفتند و لحظات ناب معنوی و خاطره انگیز عاشقی با خداوند را در قالب های مختلف ثبت و ضبط کردند.

عبیری راه اندازی کارگروه کوثر قرارگاه استان سمنان را با هدف احصا مسائل و مشکلات نظام بانوان استان از اقدامات ویژه ای دانست که موجب بکارگیری ظرفیت های بانوان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد. عبیری بیان کرد: شکل گیری این کارگروه می تواند نقش بانوان را در برنامه های تحولی بیش از پیش پررنگ سازد.

عبیری خاطر نشان کرد که مدارس از ۱۴ فروردین ماه با شور و نشاط مضاعف به صورت حضوری آغاز خواهند شد و درصدد ایجاد انگیزه مضاعف و روحیه سازی به همکاران و دانش آموزان هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1749863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =