صدور ۳پروانه بهره‌برداری دفاتر خدمات مسافرتی در قزوین

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از صدور سه فقره پروانه بهره‌برداری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اعلام این خبر گفت: سه فقره پروانه بهره‌برداری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا صادر شد که این دفاتر در زمینه فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی، فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی و قطارهای مسافربری فعالیت دارند.

او افزود: ضروری است هم‌استانی‌های عزیز برای خرید تورهای گردشگری، بیلط هواپیما و قطار صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از این اداره‌کل اقدام و از تهیه خدمات غیرمجاز در این حوزه پرهیز کنند.

محمدی گفت: سامانه ملی۰۹۶۲۹ و شماره تلفن۳۳۶۸۵۰۲۴ آماده دریافت گزارش تخلف‌های صورت ‌گرفته در زمینه تبلیغ و فروش خدمات مسافرتی و نیز شکایات واصله از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هستند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین یادآور شد: ۵۰دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان فعالیت دارند که شهروندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری استان به نشانی www.Qazvin.mcth.ir به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1752202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =