روزنامه هم میهن: «بحث آزاد » درباره پوشش زنان برقرار شود تا از دل آن، قانونی «مطابق خواست اکثریت» بیرون آید

روزنامه هم میهن نوشت: به جای این اقدامات بی‌ثمر و زیان‌بار، یک مجموعه بحث آزاد را درباره پوشش زنان سازمان دهید تا از دل آن قانونی درآید که مطابق خواست اکثریت قاطع مردم باشد.

  • همان‌گونه که انتظار می‌رفت، موضوع پوشش زنان به مسئله محوری جامعه ایران در سال جدید تبدیل شد و احتمالا این از نتایج سحر و آغاز ماجرا است، و در همین سه هفته اخیر نیز به اندازه کافی پیرامون آن اقدامات غیرقانونی، سخنان عجیب و اعتراضات گوناگون رخ داده است که در نهایت به ماست‌پاشی و نیز درگیری‌های خیابانی و مواضع ضد و نقیض و عجیب و غریب برخی از آقایان منجر شد. همچنین به‌صورت خودسرانه اقدامات محرومیتی علیه زنان فاقد روسری در نظر گرفته‌اند که از نظر حقوقدانان غیرقانونی است.

  • به جای این اقدامات بی‌ثمر و زیان‌بار، یک مجموعه بحث آزاد را درباره پوشش زنان سازمان دهید تا از دل آن قانونی درآید که مطابق خواست اکثریت قاطع مردم باشد. با درگیری، ریختن ماست و اسید، بستن مغازه‌ها و مراکز خدمات‌رسانی و منع ارائه خدمات، نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود که مشکلات بیشتر و کینه‌ها و نفرت‌ها عمیق‌تر می‌شود. متاسفانه هنوز شواهدی که دال بر انجام این پیشنهاد ساده و منطقی باشد دیده نمی‌شود، ولی باید امیدوار بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1752448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =