عضو فراکسیون اصولگرایان معتقد است اصولگرایان باید تحت پرچم جامعتین در انتخابات جاری مجلس حرکت کنند.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین درباره جلسه امروز طیف مرکزی فراکسیون اصولگرایان، گفت: این جلسه به درخواست جمع کثیری از نمایندگان در راستای وحدت اصولگرایان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد ادامه داد: یکی از دستورکارهای این جلسه همگرایی اصولگرایان بود و نمایندگان راهکارهای وحدت اصولگرایان در تهران و شهرستانها را بررسی کردند.

افتخاری با اشاره به اینکه نمایندگان بر تداوم این جلسات تاکید داشتند، گفت: اصولگرایان همچنین تشکر ویژه ای از رئیس مجلس داشتند که در فراز و نشیب مجلس هشتم به خوبی مجلس را هدایت کردند.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته وحدت اصولگرایان کار «حکیمیانه و خردمندانه ای» به حساب می آید که جای آن خالی بود، افزود: عقبه این اقدام  زمینه سازی برای وحدت اصولگرایان در همه عرصه ها است نه اینکه صرفا محدود به انتخابات مجلس شود.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به شکل‌گیری زمینه های وحدت اصولگرایان با کمک جامعتین، افزود: چتری باز شده که  همه اصولگرایان را تحت پوشش قرار دهد و خط قرمز آن هم جریان فتنه و انحرافی است و همانطور که آیت الله مهدوی کنی اخیر اعلام کردند امیدواریم  اصولگرایان از فرصت به دست آمده برای وحدت استفاده کنند.

افتخاری که معتقد است « وحدت در بخش عظیمی از اصولگرایان حاصل شده است» به اقدامات آیت الله مهدوی کنی اشاره و تصریح کرد: ایشان به تبعیت از رهبری انقلاب به دنبال وحدت اصولگرایان هستند و آنچه امروز اهمیت دارد این است که اصولگرایان واقعا به دور از خود محوری، خود خواهی و حزب گرایی وارد این چتر فراگیر شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: در این مسیر، راه برای جبهه پایداری و دیگر دوستان باز است و تاکنون خود آنها در جلسات کمیته 7+8 شرکت نکرده و الا از طرف کمیته وحدت اصولگرایان مانعی وجود ندارد و خود اعضای جبهه پایداری در این باره باید تصمیم بگیرند.

وی با باین اینکه اصولگرایان باید از این فرصت استفاده کنند و به این سازوکار جامعتین تن بدهند، ادامه داد: حال ممکن است گاهی سلایقی وجود داشته باشد، اما باید برای همگرایی، سلایق را کنار زد و به خرد جمعی پایبند بود. بنابراین این دوستان هم باید تحت این الگو فعالیت کنند تا هم خواسته رهبری تقویت شود و هم راه بر معاندان بسته شود.

/27212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =