رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه پایداری تاکنون به طور قطع اعلام نکرده که در جلسات شرکت نمی کند افزود: البته ما با جبهه پایداری اتمام حجت کرده ایم و امید داریم که در جلسات آینده جبهه متحد شرکت کنند.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی در گفتگو با مهر، در خصوص سازوکار جبهه متحد اصولگرایان و برخی گمانه زنی ها مبنی برای طراحی این سازوکار برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این سازوکار فعلا برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی طراحی شده است و انتخابات ریاست جمهوری هدف این سازوکار نبوده است. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به عدم حضور جبهه پایداری در جلسات جبهه متحد اصولگرایان آیا قرار است جبهه ایستادگی جایگزین آنها شود، اظهار داشت: ان شاء‌الله خود جبهه پایداری می‌آید و تاکنون به طور قطع اعلام نکرده اند که در جلسات شرکت نمی کنند. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: البته ما با جبهه پایداری اتمام حجت کرده ایم و امید داریم که در جلسات آینده جبهه متحد شرکت کنند. 

مهدوی کنی خاطرنشان کرد: برنامه ای برای جایگزینی جبهه ایستادگی با جبهه پایداری در 8+7 نداریم. 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص آخرین اخبار از مذاکرات خود با محسن رضایی در مورد انتخابات  مجلس گفت: من با ایشان از ابتدا صحبتی نکردم که ایشان جبهه ای تشکیل دهد. قرار بود ایشان نظرات و افراد خود را به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کند، به آنها گفتیم که بیایید و جبهه جدید درست نکنید.

/2727 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =