در آستانه اکران عمومی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی، آنونس این فیلم که کاری از رخشان بنی‌اعتماد است روی سایت فیلم قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، سایت این فیلم سینمایی از چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده و بخش‌هایی چون باشگاه هواداران، ارائه آدرس ایمیل دست‌اندرکاران این فیلم،‌ آشنایی با هر یک از خانواده‌های قصه «یه حبه قند»، بخش پوسترهای فیلم که به زودی راه‌اندازی خواهد شد در این سایت طراحی شده است.

به تازگی آنونس فیلم که بنی‌اعتماد آن را ساخته و با صدای خود اثر میرکریمی را معرفی می‌کند روی سایت قرار گرفته است.

بخش ابتدایی سایت نیز به اعلام 20 مهرماه به عنوان زمان شروع اکران فیلم اختصاص دارد و همچنین روزشمار آغاز اکران در همین بخش قرار دارد.

گالری عکس‌های متنوعی از فیلم، همراه تصاویری از پشت صحنه و بخش ویژه‌ای با عنوان «این تاب را شما هل دهید» که به صحنه حضور پسندیده با بازی نگار جواهریان روی تاب می‌رسد از دیگر بخش‌های سایت فیلم «یه حبه قند» با آدرس http://www.yehabehghand.com است.

«یه حبه قند» با بازی جواهریان، سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، نگار عابدی، ناهید مسلمی، شمسی فض‌الهی، سهیلا رضوی، امیرحسین آرمان و اصغر همت ماجرای یک خانواده سنتی ایرانی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می‌شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافته‌اند. این اقامت برای خواهران و باجناق‌ها شاید دردسر باشد، ولی برای بچه‌ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه...»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    این کار خانم بنی اعتماد جای تقدیر داره. موضوع مهمیه که یه کارگردان بزرگ برای فیلم یکی دیگه انونس بسازه.